Raport skuteczność agentów

Raport pokazuje informacje na temat efektywności agentów. Raport można pobrać do pliku XLSX 


Wyniki raportu  

Dane dostępne w raporcie Skuteczność agentów

  • Imię i nazwisko agenta 
  • Login 
  • Skuteczność – Stosunek sukcesów (klasyfikatory oznaczone jako sukces) do ilości rekordów zamkniętych przez agenta 
  • Sukcesy – Ilość ustawień klasyfikatorów oznaczonych jako sukces 
  • Ilość prób – Sumaryczna ilość połączeń wykonanych/odebranych przez agenta 
  • Kontakt – Ilość połączeń odebranych 
  • Brak kontaktu – Ilość połączeń nieodebranych (w przypadku kampanii predictive zliczane tylko dla recalli prywatnych) 
  • Zajęte – Ilość połączeń zajętych (W przypadku kampanii predictive zliczane tylko dla recalli prywatnych) 
  • Ustawionych recalli – Ilość recalli ustawionych przez agenta 
  • Rekordy dotknięte – Ilość wydzwonionych rekordów 
  • Zamknięte przez agenta – Ilość rekordów zamkniętych przez agenta 
  • Zamknięte systemowo – Ilość rekordów zamkniętych przez system (np. reguły automatyzacji) 
  • Czas połączeń – Sumaryczny czas trwania połączeń agenta 
  • Czas WRAP – Sumaryczny czas trwania statusu WRAP agenta 
  • Czas gotowości – Sumaryczny czas kiedy agent był gotowy 

Generowanie raportu 

  1. Przejdź do Raportowanie > Aktywności agentów > Skuteczność agentów

  2. Po pojawieniu się nowego okna należy wybrać zakres dat oraz kampanie, dla których chcemy wygenerować raport i kliknąć Dalej> 

  3. Drugim krokiem jest wybranie agentów dla których chcemy wygenerować statystyki. 



Pobieranie raportu

Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk Generuj.


Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później