Raport skuteczność agentów
Raport pokazuje informacje na temat efektywności agentów. Raport można pobrać do pliku XLSX
Generowanie raportu
Przejdź do menu raportowanie -> aktywności agentów -> skuteczność agentów
Po pojawieniu się nowego okna należy wybrać zakres dat oraz kampanie, dla których chcemy wygenerować raport i kliknąć dalej
Drugim krokiem jest wybranie agentów dla których chcemy wygenerować statystyki.
Wyniki raportu
Ostatnim krokiem jest podgląd wyników raportu, w ramach którego otrzymujemy:
- Imię i nazwisko agenta
- Login
- Skuteczność – Stosunek sukcesów (klasyfikatory oznaczone jako sukces) do ilości rekordów zamkniętych przez agenta
- Sukcesy – Ilość ustawień klasyfikatorów oznaczonych jako sukces
- Ilość prób – Sumaryczna ilość połączeń wykonanych/odebranych przez agenta
- Kontakt – Ilość połączeń odebranych
- Brak kontaktu – Ilość połączeń nieodebranych (w przypadku kampanii predictive zliczane tylko dla recalli prywatnych)
- Zajęte – Ilość połączeń zajętych (W przypadku kampanii predictive zliczane tylko dla recalli prywatnych)
- Ustawionych recalli – Ilość recalli ustawionych przez agenta
- Rekordy dotknięte – Ilość wydzwonionych rekordów
- Zamknięte przez agenta – Ilość rekordów zamkniętych przez agenta
- Zamknięte systemowo – Ilość rekordów zamkniętych przez system (np. reguły automatyzacji)
- Czas połączeń – Sumaryczny czas trwania połączeń agenta
- Czas WRAP – Sumaryczny czas trwania statusu WRAP agenta
- Czas gotowości – Sumaryczny czas kiedy agent był gotowy
Pobieranie raportu
Celem pobrania rekordu należy kliknąć przycisk wygeneruj XLSX do pobrania. Plik będzie znajdować się w plikach do pobrania (raportowanie pliki do pobrania . Plik będzie w statusie gotowy po naciśnięciu przycisku pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport. Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na pobrany.