Raport Service Level

W systemie Welyo zostały przygotowany raport Service Level pokazujący poziom obsługi połączeń przychodzących przez agentów wyrażony w procentach [%].


Wyniki raportu

Kolumny w raporcie Service Level:

  • Total – sumaryczna wartość wszystkich kolumn
  • Godzina - liczba kolumn zgodna z wybranym zakresem godzin. Np. jeżeli mam zakres 7:00 - 15:00, raport pokaże 8 kolumn

Wiersze w raporcie:

  • Imię i nazwisko agenta – liczba wierszy odpowiada liczbie agentów pracujących w kampanii w wybranym zakresie.

Procentowa wartość rozmów odebranych przez agenta w czasie 10 sekund od momentu dołączenia do kolejki łącznie oraz w poszczególnych godzinach.


Generowanie raportu

W systemie Welyo przejdź Raportowanie > Aktywności agentów > Service Level



W wyświetlonym oknie generowania raportu wybierz kampanię z listy:


uzupełnij zakres dat i zakres godzin.

Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni.


Pobieranie raportu

Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk Generuj.


Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później