Raport Service Level

W systemie Focus Contact Center zostały przygotowany raport Service Level pokazujący poziom obsługi połączeń przychodzących przez agentów wyrażony w procentach [%].


Generowanie raportu

W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Raportowanie -> Aktywności agentów -> Service Level. W wyświetlonym oknie generowania raportu uzupełnij zakres dat. Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni. A następnie wybierz zakres godzin. Następnie kliknij przycisk Generuj. Raport zostanie pobrany na Twój komputer w postaci pliku xlsx.

Wyniki raportu:

Kolumny w raporcie:

  • Total – sumaryczna wartość wszystkich kolumn
  • Godzina - liczba kolumn zgodna z wybranym zakresem godzin. Np. jeżeli mam zakres 7:00 - 15:00, raport pokaże 8 kolumn

Wiersze w raporcie:

  • Imię i nazwisko agenta – liczba wierszy odpowiada liczbie agentów pracujących w kampanii w wybranym zakresie.

Procentowa wartość rozmów odebranych przez agenta w czasie 10 sekund od momentu dołączenia do kolejki łącznie oraz w poszczególnych godzinach.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później