Raport Service Level
W systemie Welyo zostały przygotowany raport Service Level pokazujący poziom obsługi połączeń przychodzących przez agentów wyrażony w procentach [%].
Wyniki raportu
Kolumny w raporcie Service Level:
- Total – sumaryczna wartość wszystkich kolumn
- Godzina - liczba kolumn zgodna z wybranym zakresem godzin. Np. jeżeli mam zakres 7:00 - 15:00, raport pokaże 8 kolumn
Wiersze w raporcie:
- Imię i nazwisko agenta – liczba wierszy odpowiada liczbie agentów pracujących w kampanii w wybranym zakresie.
Procentowa wartość rozmów odebranych przez agenta w czasie 10 sekund od momentu dołączenia do kolejki łącznie oraz w poszczególnych godzinach.
Generowanie raportu
W systemie Welyo przejdź Raportowanie > Aktywności agentów > Service Level
W wyświetlonym oknie generowania raportu wybierz kampanię z listy:
uzupełnij zakres dat i zakres godzin.
Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni.
Pobieranie raportu
Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk Generuj.
Plik będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.