Raport Service Level
W systemie Focus Contact Center zostały przygotowany raport Service Level pokazujący poziom obsługi połączeń przychodzących przez agentów wyrażony w procentach [%].
Generowanie raportu
W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Raportowanie -> Aktywności agentów -> Service Level. W wyświetlonym oknie generowania raportu uzupełnij zakres dat. Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni. A następnie wybierz zakres godzin. Następnie kliknij przycisk Generuj. Raport zostanie pobrany na Twój komputer w postaci pliku xlsx.
Wyniki raportu:
Kolumny w raporcie:
- Total – sumaryczna wartość wszystkich kolumn
- Godzina - liczba kolumn zgodna z wybranym zakresem godzin. Np. jeżeli mam zakres 7:00 - 15:00, raport pokaże 8 kolumn
Wiersze w raporcie:
- Imię i nazwisko agenta – liczba wierszy odpowiada liczbie agentów pracujących w kampanii w wybranym zakresie.
Procentowa wartość rozmów odebranych przez agenta w czasie 10 sekund od momentu dołączenia do kolejki łącznie oraz w poszczególnych godzinach.