Raport wiadomości e-mail
Raport pokazuje informacje na temat wysłanych oraz otrzymanych wiadomości e-mail przez agenta w ramach kampanii. Wskazane maile pokazywane są zgodnie z wypełnionymi filtrami. Istnieje możliwość pobrania raportu do pliku xlsx
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie -> aktywności agentów -> wiadomości e-mail
- Na nowo otwartym oknie pojawi nam się możliwość zdefiniowania filtrów oraz podgląd raportu do pobrania.
System umożliwia nam zdefiniowanie w filtrach :
- Użytkowników – system zawęzi wiadomości mailowe, do tych, które wysłał lub odebrał wskazany agent. Dzięki opcji pokaż usuniętych użytkowników możemy sprawdzić którymi wiadomościami zajmował się agent, którego konto zostało usunięte z systemu FCC.
- Grupy użytkowników – wyszukiwanie wiadomości dla konkretnych grup agentów w systemie FCC
- Kampanie – lista kampanii dostępnych w systemie FCC
- Pozostałe parametry – definiujemy:
- Od – zawężenie wyszukiwania od dnia, którego wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta
- Do- zawężenie wyszukiwania do dnia, w którym otrzymano wiadomości lub wysłano je
- Godzina od – zawężenie wyszukiwania od godziny, o której wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta
- Godzina do – zawężenie wyszukiwania do godziny, o której wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta
- Adres odbiorcy – wyszukiwanie po adresie e-mail do którego została skierowana wiadomość
- Typ – możemy zdefiniować czy chcemy znaleźć maile przychodzące czy wychodzące
Po kliknięciu pokaż, po prawej stronie okna pokaże się podgląd raportu zgodny ze zdefiniowanymi filtrami:
- ID – indywidualny numer wiadomości e-mail
- Kto – nazwa agenta, który odebrał lub wysłał wiadomość
- Nadawca – adres źródłowy wiadomości mailowej
- Odbiorca – adres docelowy wiadomości mailowej
- Adres DW – adres e-mail do którego została wysłana kopia wiadomości
- Adres UDW – adres e-mail do którego została wysłana ukryta kopia wiadomości
- Kiedy – Data wysłania lub odebrania wiadomości
- Czas – czas pracy z wiadomością mailową
- Typ – mail wychodzący lub przychodzący
- Status – Status wiadomości wysłanej lub odebranej (answered, ringing, failed)
- ID rekordu – indywidualny numer ID dla rekordu w ramach którego wysłano wiadomość e-mail bądź do którego przypisano e-mail po odebraniu wiadomości
- Pole znaczące –wartości pola znaczącego ustawionego podczas tworzenia kampanii
- Klasyfikator –rezultat kontaktu
Plik można pobrać za pomocą przycisku pobierz. Raport będzie w statusie gotowy w plikach do pobrania (raportowanie -> pliki do pobrania). Po jego pobraniu status ulegnie zmianie na pobrany