Raport wiadomości e-mail

Raport pokazuje informacje na temat wysłanych oraz otrzymanych wiadomości e-mail przez agenta w ramach kampanii. Wskazane maile pokazywane są zgodnie z wypełnionymi filtrami. Istnieje możliwość pobrania raportu do pliku xlsx 


Generowanie raportu

  1. Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie -> aktywności agentów -> wiadomości e-mail 

  2. Na nowo otwartym oknie pojawi nam się możliwość zdefiniowania filtrów oraz podgląd raportu do pobrania. 

System umożliwia nam zdefiniowanie w filtrach :

  • Użytkowników – system zawęzi wiadomości mailowe, do tych, które wysłał lub odebrał wskazany agent. Dzięki opcji pokaż usuniętych użytkowników możemy sprawdzić którymi wiadomościami zajmował się agent, którego konto zostało usunięte z systemu FCC. 
  • Grupy użytkowników – wyszukiwanie wiadomości dla konkretnych grup agentów w systemie FCC
  • Kampanie – lista kampanii dostępnych w systemie FCC
  • Pozostałe parametry – definiujemy:
    • Od – zawężenie wyszukiwania od dnia, którego wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta 
    • Do- zawężenie wyszukiwania do dnia, w którym otrzymano wiadomości lub wysłano je 
    • Godzina od – zawężenie wyszukiwania od godziny, o której wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta 
    • Godzina do – zawężenie wyszukiwania do godziny, o której wiadomość trafiła do systemu lub została wysłana przez agenta
    • Adres odbiorcy – wyszukiwanie po adresie e-mail do którego została skierowana wiadomość 
    • Typ – możemy zdefiniować czy chcemy znaleźć maile przychodzące  czy wychodzące 

Po kliknięciu pokaż, po prawej stronie okna pokaże się podgląd  raportu zgodny ze zdefiniowanymi filtrami:

  • ID – indywidualny numer wiadomości e-mail
  • Kto – nazwa agenta, który odebrał lub wysłał wiadomość 
  • Nadawca – adres źródłowy wiadomości mailowej 
  • Odbiorca – adres docelowy wiadomości mailowej 
  • Adres DW – adres e-mail do którego została wysłana kopia wiadomości 
  • Adres UDW – adres e-mail do którego została wysłana ukryta kopia wiadomości 
  • Kiedy – Data wysłania lub odebrania wiadomości 
  • Czas – czas pracy z wiadomością mailową 
  • Typ – mail wychodzący lub przychodzący 
  • Status – Status wiadomości wysłanej lub odebranej (answered, ringing, failed) 
  • ID rekordu – indywidualny numer ID dla rekordu w ramach którego wysłano wiadomość e-mail bądź do którego przypisano e-mail po odebraniu wiadomości
  • Pole znaczące –wartości pola znaczącego ustawionego podczas tworzenia kampanii 
  • Klasyfikator –rezultat kontaktu 

Plik można pobrać za pomocą przycisku pobierz. Raport będzie w statusie gotowy w plikach do pobrania (raportowanie -> pliki do pobrania). Po jego pobraniu status ulegnie zmianie na pobrany

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później