Raport podsumowanie kampanii
Raport pokazuje informacje na temat rekordów dla określonego zakresu dat, ustawionych klasyfikatorów dla wszystkich kampanii. Raport jest możliwy do pobrania do pliku xlsx
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie -> kampanie -> podsumowanie kampanii
Po wybraniu wskazanego raportu pojawi się okno z wyborem zakresu dat i kampanii
Krokiem drugim jest wybór klasyfikatorów. Na liście dostępne są tylko klasyfikatory dodane przez administratora do kampanii. Nie zobaczymy tam klasyfikatorów systemowych.
Ostatnim etapem jest podgląd raportu. Również w tym miejscu możemy pobrać raport do pliku xlsx za pomocą przycisku pobierz raport. System poprosi o wskazanie miejsca zapisu pliku, po kliknięciu OK rozpocznie się pobieranie.
- Kampania – nazwa kampanii do której należy rekord
- ID rekordu – indywidualny identyfikator rekordu w kampanii
- Numer –numery przypisane do rekordu. Jeżeli pole jest puste oznacza to, że nie ma numeru dodanego do rekordu
- E-mail – adresy mailowe dodane do rekordu, jeżeli pole jest puste oznacza to, że do wskazanego rekordu nie jest dodany żaden adres mailowy
- Data – data ostatniego kontaktu na rekordzie
- Czas trwania – Sumaryczny czas wszystkich rozmów na rekordzie
- Klasyfikator – Nazwa ostatniego klasyfikatora ustawionego na rekordzie
- Notatka – notatki dodane do rekordu
- Agent – nazwa agenta, który ustawił ostatni klasyfikator na rekordzie
- Pola rekordu – pola rekordu dodane przez administratora podczas tworzenia kampanii. Każde pole to osobna kolumna