Raport sumaryczny
Raport pokazuje podsumowanie na temat wybranych kampanii i pracy agentów. Raport jest możliwy do pobrania do pliku xlsx.
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu wejdź w menu Raportowanie > Kampanie > Raport sumaryczny.

Na nowo otwartym oknie pojawi się wybór kampanii i zakresu dat.

Po określeniu zakresu dat i wybraniu kampanii należy kliknąć dalej, by wybrać z listy agentów użytkowników dla których chcemy wygenerować podsumowanie pracy w kampanii.

W kroku drugim wybieramy agentów dla których ma zostać wygenerowany raport i klikamy dalej, by na następnej karcie (Ryc. 4) wybrać klasyfikatory dla kampanii które mają oznaczać sukces.

Wyniki raportu
W wynikach raportu otrzymamy 23 kolumny dotyczące wyników kampanii per agent.

- Kampania - Nazwa kampanii
- Agent - Nazwa agenta
- Prób - Liczba prób kontaktu
- Kontakt - Liczba połączeń odebranych
- Błąd - Liczba połączeń błędnych
- Brak kontaktu - Liczba połączeń nieodebranych
- Zajęte - Liczba połączeń które otrzymały status „zajęte”
- Recall - Liczba ustawionych recalli
- Sukces - Liczba klasyfikatorów oznaczających sukces
- Sukcesy/godzinę - Liczba klasyfikatorów oznaczających sukces na godzinę
- Zamknięte - Liczba rekordów zamkniętych
- Hitrate - Stosunek połączeń odebranych przez klienta do wszystkich wykonanych
- Skuteczność - Współczynnik mówiący o stosunku ilości podsumowanych rekordów z klasyfikatorem sukces do ilości kontaktów (połączeń) wykonanych przez agenta
- Efektywność - Stosunek liczby ustawionych klasyfikatorów sukces (określonych podczas tworzenia raportu –krok 3) do liczby rekordów zamkniętych.
- Czas rozmów - Sumaryczny czas rozmów
- Czas WRAP - Sumaryczny czas WRAP
- Czas pracy - Sumaryczny czas pracy w kampanii
- Czas przerw służbowych - Sumaryczny czas przerw służbowych
- Czas przerw prywatnych - Sumaryczny czas przerw prywatnych
- Pierwsze logowanie - Data i godzina pierwszego logowania
- Pierwsze połączenie - Data i godzina pierwszego połączenia
- Ostatnie wylogowanie - Data i godzina ostatniego wylogowania agenta w określonym okresie czasu
- Ostatnie połączenie - Data i godzina ostatniego połączenia w określonym okresie czasu
W celu pobrania raportu należy w lewej stronie okna podglądu raportu kliknąć opcję pobierz oraz wybrać miejsce zapisu pliku i nadać nazwę. Po kliknięciu ok raport pobierze się w wybrane miejsce.