Raport sumaryczny

Raport pokazuje podsumowanie na temat wybranych kampanii i pracy agentów. Raport jest możliwy do pobrania do pliku xlsx.



Generowanie raportu 


Celem wygenerowania raportu wejdź w menu Raportowanie > Kampanie > Raport sumaryczny.

(Ryc. 1)

Na nowo otwartym oknie pojawi się wybór kampanii i zakresu dat. 

(Ryc. 2)

Po określeniu zakresu dat i wybraniu kampanii należy kliknąć dalej, by wybrać z listy agentów użytkowników dla których chcemy wygenerować podsumowanie pracy w kampanii. 

(Ryc. 3)

W kroku drugim wybieramy agentów dla których ma zostać wygenerowany raport i klikamy dalej, by na następnej karcie (Ryc. 4) wybrać klasyfikatory dla kampanii które mają oznaczać sukces. 

(Ryc. 4)

Wyniki raportu 

W wynikach raportu otrzymamy 23 kolumny dotyczące wyników kampanii per agent. 

(Ryc. 5)
  • Kampania - Nazwa kampanii 
  • Agent - Nazwa agenta 
  • Prób - Liczba prób kontaktu 
  • Kontakt - Liczba połączeń odebranych 
  • Błąd - Liczba połączeń błędnych 
  • Brak kontaktu - Liczba połączeń nieodebranych
  • Zajęte - Liczba połączeń które otrzymały status „zajęte” 
  • Recall - Liczba ustawionych recalli 
  • Sukces - Liczba klasyfikatorów oznaczających sukces 
  • Sukcesy/godzinę - Liczba klasyfikatorów oznaczających sukces na godzinę 
  • Zamknięte - Liczba rekordów zamkniętych 
  • Hitrate - Stosunek połączeń odebranych przez klienta do wszystkich wykonanych 
  • Skuteczność - Współczynnik mówiący o stosunku ilości podsumowanych rekordów z klasyfikatorem sukces do ilości kontaktów (połączeń) wykonanych przez agenta
  • Efektywność - Stosunek liczby ustawionych klasyfikatorów sukces (określonych podczas tworzenia raportu –krok 3) do liczby rekordów zamkniętych. 
  • Czas rozmów - Sumaryczny czas rozmów 
  • Czas WRAP - Sumaryczny czas WRAP
  • Czas pracy - Sumaryczny czas pracy w kampanii 
  • Czas przerw służbowych - Sumaryczny czas przerw służbowych 
  • Czas przerw prywatnych - Sumaryczny czas przerw prywatnych
  • Pierwsze logowanie - Data i godzina pierwszego logowania 
  • Pierwsze połączenie - Data i godzina pierwszego połączenia 
  • Ostatnie wylogowanie - Data i godzina ostatniego wylogowania agenta w określonym okresie czasu
  • Ostatnie połączenie - Data i godzina ostatniego połączenia w określonym okresie czasu 

W celu pobrania raportu należy w lewej stronie okna podglądu raportu kliknąć opcję pobierz oraz wybrać miejsce zapisu pliku i nadać nazwę. Po kliknięciu ok  raport pobierze się w wybrane miejsce. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później