Raport Skuteczność kampanii

Raport pokazuje informacje na temat użycia klasyfikatorów zdefiniowanych jako sukces. Raport może zostać pobrany do pliku xlsx.



Generowanie raportu 

Celem wygenerowania raportu należy wejść w menu Raportowanie > kampanie  > skuteczność kampanii

(Ryc. 1)

Po pojawieniu się nowego okna należy wybrać zakres dat oraz kampanie, dla których chcemy wygenerować raport i kliknąć dalej.

(Ryc. 2)

Drugim krokiem jest już podgląd wyników raportu.

(Ryc. 3)
  • Nazwa kampanii -nazwa kampanii 
  • Skuteczność % -stosunek sukcesów do ilości rekordów zamkniętych przez agentów 
  • Sukcesy –Ilość ustawień klasyfikatorów oznaczonych jako sukces
  • Ilość połączeń –Sumaryczna ilość połączeń w kampanii (również Inbound)
  • Dotknięte –Sumaryczna ilość rekordów wydzwonionych
  • Zamknięte przez agenta –Ilość rekordów zamkniętych przez agenta (nadzorcę lub administratora) 
  • Zamknięte systemowo –Ilość rekordów zamkniętych przez system (np. przez reguły)
  • Dostępne –Ilość otwartych rekordów 
  • Czas połączeń – Sumaryczny czas trwania połączeń 

Celem pobrania rekordu należy kliknąć przycisk wygeneruj XLSX do pobrania. Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania (raportowanie  pliki do pobrania . Plik będzie w statusie gotowy po naciśnięciu przycisku pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport. Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później