Raport połączenia i recalle

Raport pokazuje informacje na temat wykonanych połączeń na rekordach i ustawień recalli. Raport można pobrać do pliku xlsx.


Generowanie raportu

  1. W celu wygenerowania raportu należy przejść do menu raportowanie > kontakty > Połączenia + recalle


  1. Na platformie otworzy się nowe okno z listą kampanii, w którym wybieram kampanię, której ma dotyczyć raport.
  2. Z listy wybieram jedną kampanię, po czym zatwierdzam poprzez przycisk Wybierz


  3. Następnie otworzy się okno z wyborem zakresu dat. Zatwierdzamy poprzez wybranie przycisku Generuj.

    rf
  4. Pojawi się komunikat z informacją o rozpoczęciu generowania raportu.

Wygenerowany plik gotowy do pobrania znajduje się w plikach do pobrania


Wyniki raportu:

Po wygenerowaniu pliku xlsx i otworzeniu arkusza dostępna jest tabela zawierająca informacje z podziałem na kolumny:


1. Data + godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia.

2. Wrap – ile czasu agent spędził na czasie WRAP (czas po rozmowie z klientem)

3. Klasyfikator –informacja, jakim klasyfikatorem podsumowane zostało połączenie przez agenta

4. Status – wskazuje status połączenia takie jak:

    • ANSWERED – połączenie odebrane
    • FAILED – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem błąd
    • BUSY – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem zajęty
    • NO ANSWEAR – połączenie nieodebrane

5. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał połączenie

6. Numer docelowy – numer telefonu, na który wykonano połączenie

7. Czas –czas obsługi rekordu z uwzględnieniem czasu rozmowy

8. Recall – wskazuje datę i godzinę, o której agent podsumowywał połączenie, jednocześnie ustawiając na rekordzie ponowny kontakt

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później