Raport połączenia i recalle
Raport pokazuje informacje na temat wykonanych połączeń na rekordach i ustawień recalli. Raport można pobrać do pliku xlsx.
Generowanie raportu
W celu wygenerowania raportu należy przejść do menu raportowanie > kontakty > Połączenia + recalle
- Na platformie otworzy się nowe okno z listą kampanii, w którym wybieram kampanię, której ma dotyczyć raport.
Z listy wybieram jedną kampanię, po czym zatwierdzam poprzez przycisk Wybierz
Następnie otworzy się okno z wyborem zakresu dat. Zatwierdzamy poprzez wybranie przycisku Generuj.
rf - Pojawi się komunikat z informacją o rozpoczęciu generowania raportu.
Wygenerowany plik gotowy do pobrania znajduje się w plikach do pobrania
Wyniki raportu:
Po wygenerowaniu pliku xlsx i otworzeniu arkusza dostępna jest tabela zawierająca informacje z podziałem na kolumny:
1. Data + godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia.
2. Wrap – ile czasu agent spędził na czasie WRAP (czas po rozmowie z klientem)
3. Klasyfikator –informacja, jakim klasyfikatorem podsumowane zostało połączenie przez agenta
4. Status – wskazuje status połączenia takie jak:
- ANSWERED – połączenie odebrane
- FAILED – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem błąd
- BUSY – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem zajęty
- NO ANSWEAR – połączenie nieodebrane
5. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał połączenie
6. Numer docelowy – numer telefonu, na który wykonano połączenie
7. Czas –czas obsługi rekordu z uwzględnieniem czasu rozmowy
8. Recall – wskazuje datę i godzinę, o której agent podsumowywał połączenie, jednocześnie ustawiając na rekordzie ponowny kontakt