Raport efektywność sprzedażowa
Raport pokazuje procentową oraz liczbową efektywność wybranych agentów per kampania. Efektywność liczona jest na podstawie wskazanych przez nas klasyfikatorów oznaczonych jako sukces
Wyniki raportu
- Agent – nazwa i login agenta
- Odebrane – Liczba odebranych połączeń
- Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” – Liczba ustawień klasyfikatorów przez agenta wybranych w kroku 1 podczas generowania raportu
- Liczba sprzedaży – liczba ustawień klasyfikatorów zdefiniowanych jako sukces
- Efektywność [%] – Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” przez liczbę połączeń odebranych
Generowanie raportu
W systemie Welyo przejdź do menu Raportowanie > KPI - wskaźniki efektywności > Efektywność sprzedażowa
- Wybieramy z listy kampanię
Wybieramy zakres dat, dla jakich system zweryfikuje efektywność agentów.
- W tym samym oknie wybieramy również klasyfikatory, na podstawie których system sprawdzi ile mogło być rozmów, które powinny prowadzić do sukcesu. Oznaczone są one w raporcie jako klasyfikatory rozmowy biznesowe
- Po kliknięciu Dalej platforma poprosi o wskazanie agentów dla których ma zostać zweryfikowana efektywność
- System umożliwia nam także wybranie konkretnych segmentów, które są dostępne w kampanii
W ostatnim oknie zobaczymy podgląd wyników raportu. Mamy również możliwość pobrania raportu za pomocą przycisku pobierz raport. Należy wybrać miejsce zapisu pliku i kliknąć OK.
Pobieranie raportu
Celem pobrania raportu wybieramy przycisk Generuj.
Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.