Raport efektywność sprzedażowa

Raport pokazuje procentową oraz liczbową efektywność wybranych agentów per kampania.  Efektywność liczona jest na podstawie wskazanych przez nas klasyfikatorów oznaczonych jako sukces


Generowanie raportu 

  1. Celem wygenerowania raportu należy przejść w menu raportowanie -> KPI –wskaźniki efektywności -> efektywność sprzedażowa 

  2. Wybieramy zakres dat, dla jakich system zweryfikuje efektywność agentów.  
  3. W tym samym oknie wybieramy również klasyfikatory,  na podstawie których system sprawdzi ile mogło być rozmów, które powinny prowadzić do sukcesu. W wynikach raportu będzie nazywane to liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe”. Na liście dostępne będą tylko klasyfikatory dodane do kampanii przez administratora. 

  4. Po kliknięciu dalej platforma poprosi o wskazanie agentów dla których ma zostać zweryfikowana efektywność 

  5. System umożliwia nam także wybranie konkretnych segmentów, które są dostępne w kampanii
  6. W ostatnim oknie zobaczymy podgląd wyników raportu. Mamy również możliwość pobrania raportu za pomocą przycisku pobierz raport. Należy wybrać miejsce zapisu pliku i kliknąć OK.

Wyniki raportu:

  • Agent – nazwa i login agenta 
  • Odebrane – Liczba odebranych połączeń 
  • Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” – Liczba ustawień klasyfikatorów przez agenta wybranych w kroku 1 podczas generowania raportu 
  • Liczba sprzedaży – liczba ustawień klasyfikatorów zdefiniowanych jako sukces 
  • Efektywność [%] – Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” przez liczbę połączeń odebranych 
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później