Raport efektywność sprzedażowa

Raport pokazuje procentową oraz liczbową efektywność wybranych agentów per kampania.  Efektywność liczona jest na podstawie wskazanych przez nas klasyfikatorów oznaczonych jako sukces

Wyniki raportu

  • Agent – nazwa i login agenta 
  • Odebrane – Liczba odebranych połączeń 
  • Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” – Liczba ustawień klasyfikatorów przez agenta wybranych w kroku 1 podczas generowania raportu 
  • Liczba sprzedaży – liczba ustawień klasyfikatorów zdefiniowanych jako sukces 
  • Efektywność [%] – Liczba klasyfikatorów „rozmowy biznesowe” przez liczbę połączeń odebranych 

Generowanie raportu

W systemie Welyo przejdź do menu Raportowanie > KPI - wskaźniki efektywności > Efektywność sprzedażowa

  1. Wybieramy z listy kampanię

  1. Wybieramy zakres dat, dla jakich system zweryfikuje efektywność agentów.  

  2. W tym samym oknie wybieramy również klasyfikatory,  na podstawie których system sprawdzi ile mogło być rozmów, które powinny prowadzić do sukcesu. Oznaczone są one w raporcie jako klasyfikatory rozmowy biznesowe

  1. Po kliknięciu Dalej platforma poprosi o wskazanie agentów dla których ma zostać zweryfikowana efektywność 
  2. System umożliwia nam także wybranie konkretnych segmentów, które są dostępne w kampanii
  3. W ostatnim oknie zobaczymy podgląd wyników raportu. Mamy również możliwość pobrania raportu za pomocą przycisku pobierz raport. Należy wybrać miejsce zapisu pliku i kliknąć OK.


Pobieranie raportu

Celem pobrania raportu wybieramy przycisk Generuj.

Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później