Raport kolejki telefoniczne

Raport pozwala na sprawdzenie połączeń przychodzących, które przeszły przez kolejki podpięte do schematu IVR. 

Wyniki raportu

  • W kolumnie A zamieszczone są nazwy kolejek 
  • Kolumna B –opis, w ramach którego sprawdzimy:
    • Calls answered –liczba wszystkich połączeń przychodzących odebranych przez agentów
    • Lost calls –liczba wszystkich połączeń w kolejce skierowanych i nieodebranych (zarówno nieodebranych, odrzuconych za pomocą „ignoruj” oraz rozłączonych przez klienta podczas próby przydzielenia połączenia do agenta) przez agentów. Każda nieodebrana próba przydzielenia połączenia liczona jest jako 1. Oznacza to, że jedno połączenie, które było skierowane do 7 agentów i nie zostało odebrane, we wskazanym raporcie liczone będzie jako 7 połączeń.
    • Answer <= 60sec –liczba połączeń przychodzących, które zostały odebrane przez agenta w czasie nie dłuższym niż 60 sekund
    • Avg call time –średni czas rozmowy z agentem. Czas liczony jest od momentu odebrania połączenia do rozłączenia i podawany w sekundach

Każda wartość podawana jest osobno dla każdego dnia z wybranego zakresu czasu podczas generowania raportu


Generowanie raportu

W systemie Welyo przejdź do menu Raportowanie > KPI - wskaźniki efektywności > Kolejki telefoniczne 

  1. W nowym oknie należy wybrać zakres dat oraz wybrać kolejki z listy dostępnych kolejek w systemie i kliknąć Generuj.


Pobieranie raportu

Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później