Raport WRAP UP
Raport wrap up to raport z ustawień klasyfikatorów. Pokazuje on liczbę ustawień klasyfikatorów przez agentów w wybranym zakresie dat.
Generowanie raportu
W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Raportowanie > KPI wskaźniki efektywności > wrap up

Pierwszym krokiem jest wybór kampanii dla której ma zostać wygenerowany raport .

W kroku drugim uzupełnij zakres dat. Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni. Następnie wybieramy klasyfikatory i klikamy pobierz. We wskazanym raporcie nie ma możliwości podglądu raportu.

Po kliknięciu przycisku pobierz system zażąda od nas wyboru miejsca, w którym mamy zapisać plik.
Wyniki raportu
Kolumny w raporcie:
- Total - Sumaryczna wartość wszystkich kolumn
- Imię i nazwisko agenta - Liczba kolumn zgodna z liczbą agentów pracujących w wybranym zakresie dat.
Wiersze w raporcie:
- Nazwa klasyfikatora - Liczba wierszy odpowiada liczbie klasyfikatorów w wybranym zakresie. Wyniki to liczba klasyfikatorów ustawionych przez agenta.