Raport WRAP UP

Raport wrap up to raport z ustawień klasyfikatorów. Pokazuje on liczbę ustawień klasyfikatorów przez agentów w wybranym zakresie dat.



Generowanie raportu


W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Raportowanie > KPI wskaźniki efektywności > wrap up

(Ryc. 1)

Pierwszym krokiem jest wybór kampanii dla której ma zostać wygenerowany raport .

(Ryc. 2)

W kroku drugim uzupełnij zakres dat. Raport może zostać wygenerowany za zakres maksymalnie 31 dni. Następnie wybieramy klasyfikatory i klikamy pobierz. We wskazanym raporcie nie ma możliwości podglądu raportu. 

(Ryc. 3)

Po kliknięciu przycisku pobierz system zażąda od nas wyboru miejsca, w którym mamy zapisać plik. 



Wyniki raportu


Kolumny w raporcie:

  • Total - Sumaryczna wartość wszystkich kolumn 
  • Imię i nazwisko agenta - Liczba kolumn zgodna z liczbą agentów pracujących w wybranym zakresie dat.

Wiersze w raporcie:

  • Nazwa klasyfikatora - Liczba wierszy odpowiada liczbie klasyfikatorów w wybranym zakresie. Wyniki to liczba klasyfikatorów ustawionych przez agenta.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później