Raport Billing

Billing pokazuje informacje na temat wygenerowanych kosztów połączeń wykonanych przez agenta. Dane pokazywane są zgodnie z ustawionymi filtrami. Możesz pobrać raport do pliku xlsx 


Wyniki raportu

Wyniki w raporcie Billing:

  • Kto –nazwa użytkownika
  • Numer –numer docelowy, do którego użytkownik wykonywał połączenie 
  • Kiedy –data połączenia 
  • Czas –czas połączenia
  • Koszt –koszt połączenia 
  • Frakcja –rodzaj numeru na jaki agent wykonał połączenie 
  • Kampania –w ramach jakiej kampanii agent wykonał połączenie

Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu przejdź do Raportowanie > Pozostałe > Billing

  1. W nowo otwartym oknie zdefiniuj filtry:

  • Użytkownicy –lista agentów stworzonych przez administratora. Możesz wyszukać również billing dla użytkowników, których konta zostały usunięte z systemu Welyo za pomocą przycisku pokaż usuniętych użytkowników 
  • Grupy użytkowników –wyszukuje koszt połączeń dla grupy agentów 
  • Pozostałe parametry –w ramach filtra możemy zdefiniować: 
    • Zakjes dat
    • Godzinę 
    • Numer docelowy 
    • Frakcje –filtr pozwala zdefiniować rodzaj połączenia, np. koszt połączeń na telefony stacjonarne, komórkowe 
    • GSM –sieci komórkowe Orange, T-mobile, Polkomtel 
    • GSM2 –sieci komórkowe P4 oraz operatorzy wirtualni 
    • LOC –numery stacjonarne Orange
    • NOL –numery stacjonarne poza siecią Orange 
    • INF –grupa numerów premium 80x
    • INF70 –grupa numerów premium 70x
    • INTx –międzynarodowe strefy „x”
    • INTxk –międzynarodowe strefy komórkowe „x” 

3. Po określeniu filtrów kliknij Pokaż, wtedy po prawej stronie okna pojawią się wyniki wyszukiwania, które możesz pobrać do pliku xlsx. W tym celu naciśnij przycisk Generuj


Pobieranie raportu

Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później