Raport Billing
Billing pokazuje informacje na temat wygenerowanych kosztów połączeń wykonanych przez agenta. Dane pokazywane są zgodnie z ustawionymi filtrami. Możesz pobrać raport do pliku xlsx
Wyniki raportu
Wyniki w raporcie Billing:
- Kto –nazwa użytkownika
- Numer –numer docelowy, do którego użytkownik wykonywał połączenie
- Kiedy –data połączenia
- Czas –czas połączenia
- Koszt –koszt połączenia
- Frakcja –rodzaj numeru na jaki agent wykonał połączenie
- Kampania –w ramach jakiej kampanii agent wykonał połączenie
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do Raportowanie > Pozostałe > Billing
W nowo otwartym oknie zdefiniuj filtry:
- Użytkownicy –lista agentów stworzonych przez administratora. Możesz wyszukać również billing dla użytkowników, których konta zostały usunięte z systemu Welyo za pomocą przycisku pokaż usuniętych użytkowników
- Grupy użytkowników –wyszukuje koszt połączeń dla grupy agentów
- Pozostałe parametry –w ramach filtra możemy zdefiniować:
- Zakjes dat
- Godzinę
- Numer docelowy
- Frakcje –filtr pozwala zdefiniować rodzaj połączenia, np. koszt połączeń na telefony stacjonarne, komórkowe
- GSM –sieci komórkowe Orange, T-mobile, Polkomtel
- GSM2 –sieci komórkowe P4 oraz operatorzy wirtualni
- LOC –numery stacjonarne Orange
- NOL –numery stacjonarne poza siecią Orange
- INF –grupa numerów premium 80x
- INF70 –grupa numerów premium 70x
- INTx –międzynarodowe strefy „x”
- INTxk –międzynarodowe strefy komórkowe „x”
3. Po określeniu filtrów kliknij Pokaż, wtedy po prawej stronie okna pojawią się wyniki wyszukiwania, które możesz pobrać do pliku xlsx. W tym celu naciśnij przycisk Generuj
Pobieranie raportu
Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.