Raport sprawdzeń numerów przez HLR

Raporty jeszcze dokładniej niż statystyki przedstawiają zbiorcze informacje na temat sprawdzanych numerów. Co jest bardzo przydatne, to informacja o statusie sprawdzenia – czy dany numer został sprawdzony, jaki był efekt tego sprawdzenia itd. Raportowanie przydaje się w przypadku konieczności zebrania wszystkich informacji w jednym dokumencie.


Wygenerowanie raportu

  1. Przejdź do menu raportowanie > pozostałe > sprawdzanie numerów 

  2. Po pojawieniu się okna raportu „Sprawdzanie numerów”   należy przejść na zakładkę „raporty”  a następnie wybrać odpowiednie kryteria w oknie „filtrowanie”, które jest wyświetlane po lewej stronie. By uzyskać wynik raportu zgodny z wprowadzonymi kryteriami, kliknij „pokaż

Wyniki raportu:

Wygenerowany raport wyświetla informacje o:

  • Dacie i godzinie wykonania sprawdzenia 
  • Kampanii, w ramach której numer był sprawdzany 
  • Sprawdzanym numerze 
  • Identyfikatorze rekordu 
  • Statusie sprawdzenia
    • Sprawdzany –w trakcie sprawdzania przez HLR
    • Sprawdzony –numer został sprawdzony 
    • Błąd  -podczas sprawdzenia wystąpił błąd, ponieważ np.:  sieć nie zwróciła odpowiedzi 
  • MCC – unikatowy numer identyfikujący kraj, np.: 260 –Polska 
  • MNC – unikatowy numer identyfikujący sieć telefonii bezprzewodowej, np.: 01 –Plus
  • Stanie numeru 
    • Aktywny – numer jest dostępny, sieć odpowiada
    • Nieaktywny – numer nie jest dostępny, sieć nie odpowiada na wysyłane zapytania 
    • Błędny numer  – numer jest nieprawidłowy
    • Nieosiągalny  – numer jest poza zasięgiem
    • Błąd
    • Błąd tymczasowy 
    • Blokada połączeń 
  • Przeniesieniu – czy numer był kiedykolwiek przeniesiony do innego operatora 
  • Aktualnym operatorze sprawdzanego numeru 
  • Operatorze macierzystym, któremu sprawdzany numer został przyznany przez Urząd Komunikacji Elektronicznej 

Po wygenerowaniu raportu można go pobrać do pliku xls(x) za pomocą przycisku „pobierz”. Pojawi się okno zapisu raportu. Należy wybrać miejsce w którym ma znaleźć się plik po pobraniu. Po zatwierdzeniu miejsca raport zacznie się pobierać.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później