Raport zamówień

Raport pokazuje informacje na temat zamówień złożonych przez agenta podczas rozmowy z klientem. Dane w raporcie zapisywane są, kiedy agent podsumuje połączenie klasyfikatorem z cechą sukces. Możesz pobrać raport do pliku xlsx


Generowanie raportu

  1. Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie > Pozostałe > Zamówienia 

  2. Wybierz Zakres dat -definiowanie daty (od i do) złożenia zamówienia przez agenta a pośrednictwem dwóch pól z kalendarzem
  3. Wybierz kampanie – lista wszystkich kampanii, aby wybrać kampanię, należy zaznaczyć checkbox znajdujący się obok nazwy kampanii

  4. Wybierz użytkowników z listy wszystkich agentów dostępnych w panelu poprzez zaznaczenie checkboxów podobnie jak w przypadku kampanii. 

  5. Następnie z listy wszystkich zdefiniowanych produktów za pomocą checkboxów wybieramy produkty

  6. W ostatnim kroku należy wybrać dostawców poprzez zaznaczenie checkboxów z listy zdefiniowanych hurtowni/dostawców

  7. Po kliknięciu przycisku generuj system poprosi o wskazanie miejsca zapisu pliku.

Wygenerowany raport zamówień będzie składać się z poniższych pól:

  • Agent – nazwa agenta
  • Kampania – nazwa kampanii w której złożono zamówienie 
  • Data zamówienia – data utworzenia zamówienia
  • Produkty – liczba kolumn zależna od zaznaczenia produktów podczas generowania raportu, w polach wypisana zostanie ilość zamówionego produktu 
  • Dostawca – nazwa dostawcy 
  • Cena – sumaryczny koszt całego zamówienia 
  • Klasyfikator – nazwa klasyfikatora, którym zostało podsumowane zamówienie
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później