Raport zamówień
Raport pokazuje informacje na temat zamówień złożonych przez agenta podczas rozmowy z klientem. Dane w raporcie zapisywane są, kiedy agent podsumuje połączenie klasyfikatorem z cechą sukces. Możesz pobrać raport do pliku xlsx
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie > Pozostałe > Zamówienia
- Wybierz Zakres dat -definiowanie daty (od i do) złożenia zamówienia przez agenta a pośrednictwem dwóch pól z kalendarzem
Wybierz kampanie – lista wszystkich kampanii, aby wybrać kampanię, należy zaznaczyć checkbox znajdujący się obok nazwy kampanii
Wybierz użytkowników z listy wszystkich agentów dostępnych w panelu poprzez zaznaczenie checkboxów podobnie jak w przypadku kampanii.
Następnie z listy wszystkich zdefiniowanych produktów za pomocą checkboxów wybieramy produkty
W ostatnim kroku należy wybrać dostawców poprzez zaznaczenie checkboxów z listy zdefiniowanych hurtowni/dostawców
- Po kliknięciu przycisku generuj system poprosi o wskazanie miejsca zapisu pliku.
Wygenerowany raport zamówień będzie składać się z poniższych pól:
- Agent – nazwa agenta
- Kampania – nazwa kampanii w której złożono zamówienie
- Data zamówienia – data utworzenia zamówienia
- Produkty – liczba kolumn zależna od zaznaczenia produktów podczas generowania raportu, w polach wypisana zostanie ilość zamówionego produktu
- Dostawca – nazwa dostawcy
- Cena – sumaryczny koszt całego zamówienia
- Klasyfikator – nazwa klasyfikatora, którym zostało podsumowane zamówienie