Tworzenie wielu Infolinii
Aby skonfigurować infolinie, w platformie Welyo PBX przejdź do menu Administracja > Infolinie.
Wyświetlone zostanie okno z listą wszystkich dotychczas zdefiniowanych infolinii. Możesz dodać nową, edytować lub usunąć istniejącą infolinię.
Aby dodać nową infolinię, kliknij Dodaj. W wyświetlonym oknie wpisz nazwę infolinii i wybierz numer infolinii, na który będą dzwonić klienci. W ramach jednej infolinii możesz wybrać kilka numerów, które będą łączyły z tą infolinią.
W następnej kolejności wpisz adres e-mail dla poczty głosowej. Na wpisany adres e-mail będą przysyłane nagrania klientów na pocztę głosową.
Wybierz sposób wysłania nagrania na pocztę głosową.
Możesz wybrać:
- Nagranie jako załącznik – nagranie będzie wysłane w postaci załącznika do wiadomości e-mail. Możesz pobrać załącznik na dysk w postaci pliku mp3.
- Nagranie jako link do pliku – nagranie będzie wysłane w postaci linku, po kliknięciu którego, nagranie zostanie pobrane na dysk w postaci pliku mp3.
Zaznacz, czy klient podczas oczekiwania na połączenie, będzie słyszał w słuchawce muzykę na czekanie.
Jeśli zaznaczysz checkbox, wybierz z listy, czy ma to być nagranie systemowe, czy swoje nagranie.
Jeśli wybierzesz swoje nagranie, wyświetli się okno z wyborem nagrania. Możesz dodać nowy plik do listy, bądź wybrać już istniejący plik.
Aby skonfigurować drzewo IVR dla infolinii, najpierw zapisz wprowadzone ustawienia, a następnie edytuj zapisaną infolinię z listy wszystkich infolinii. Kliknij konfiguruj IVR.
Na dysk zostanie pobrany plik IVR Builder w formacie Java. Przejdź przez procedurę otwierania pliku w Javie.
Zostanie wyświetlona aplikacja, w której możesz skonfigurować drzewo IVR dla swojej infolinii.
Po skonfigurowaniu drzewa IVR, zapisz wprowadzone ustawienia dla infolinii lub anuluj, jeśli nie chcesz wprowadzać zmian.