Tworzenie wielu Infolinii

Aby skonfigurować infolinie, w platformie Focus PBX przejdź do menu Administracja > Infolinie. 

Wyświetlone zostanie okno z listą wszystkich dotychczas zdefiniowanych infolinii. Możesz dodać nową, edytować lub usunąć istniejącą infolinię. 

Aby dodać nową infolinię, kliknij Dodaj. W wyświetlonym oknie wpisz nazwę infolinii i wybierz numer infolinii, na który będą dzwonić klienci. W ramach jednej infolinii możesz wybrać kilka numerów, które będą łączyły z tą infolinią. 

W następnej kolejności wpisz adres e-mail dla poczty głosowej. Na wpisany adres e-mail będą przysyłane nagrania klientów na pocztę głosową. 

Wybierz sposób wysłania nagrania na pocztę głosową

Możesz wybrać:

- Nagranie jako załącznik – nagranie będzie wysłane w postaci załącznika do wiadomości e-mail. Możesz pobrać załącznik na dysk w postaci pliku mp3.

- Nagranie jako link do pliku – nagranie będzie wysłane w postaci linku, po kliknięciu którego, nagranie zostanie pobrane na dysk w postaci pliku mp3.

Zaznacz, czy klient podczas oczekiwania na połączenie, będzie słyszał w słuchawce muzykę na czekanie

Jeśli zaznaczysz checkbox, wybierz z listy, czy ma to być nagranie systemowe, czy swoje nagranie

Jeśli wybierzesz swoje nagranie, wyświetli się okno z wyborem nagrania. Możesz dodać nowy plik do listy, bądź wybrać już istniejący plik. 

Aby skonfigurować drzewo IVR dla infolinii, najpierw zapisz wprowadzone ustawienia, a następnie edytuj zapisaną infolinię z listy wszystkich infolinii. Kliknij konfiguruj IVR.

Na dysk zostanie pobrany plik IVR Builder w formacie Java. Przejdź przez procedurę otwierania pliku w Javie. 

Zostanie wyświetlona aplikacja, w której możesz skonfigurować drzewo IVR dla swojej infolinii

Po skonfigurowaniu drzewa IVR, zapisz wprowadzone ustawienia dla infolinii lub anuluj, jeśli nie chcesz wprowadzać zmian.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później