Tworzenie i edycja rekordu

Jeden i ten sam rekord w wielu kampaniach i bazie rekordów posiada jedno unikalne ID, po którym jest rozpoznawany w systemie i na którym są wykonywane akcje. Dzięki takiemu rozwiązaniu, wyszukiwanie rekordu jest dużo łatwiejsze, ponieważ potrzebujesz tylko jednej danej z rekordu, aby mieć pewność, że przeglądasz informacje dotyczące tego samego rekordu zarówno w kampaniach Welyo jak również w MiniCRM.




Baza rekordów wyświetla informacje na temat danego rekordu ze wszystkich kampanii, w których ten rekord się znajduje.

MiniCRM umożliwia pracę na rekordach istniejących w bazie. Akcje mogą być wykonywane dla jednego bądź wielu rekordów jednocześnie. Możliwość dodawania nowych rekordów lub pracy na istniejącym rekordzie w bazie. Aby utworzyć nowy rekord w bazie MiniCRM, z opcji po prawej stronie, nad listą rekordów, kliknij „Dodaj rekord” (Rys.2)


Rys.2 – Zaznaczony przycisk „Dodaj rekord”

Po kliknięciu przycisku Dodaj rekord otworzy się nowa zakładka do tworzenia nowego rekordu (Rys.3).


Rys.3 – Okno tworzenia nowego rekordu

W pierwszej kolejności należy wypełnić Dane Kontaktowe, możesz dodać więcej niż jeden numer telefonu, poniżej należy wybrać, który z wprowadzonych numerów ma być numerem domyślnym. W przypadku adresów mail jest identycznie jak w przypadku telefonów – możesz podać więcej niż jeden adres mailowy, poniżej należy z pośród zdefiniowanych wybrać adres mailowy domyślny dla nowego rekordu. (Rys.4).


Rys.4 – Zaznaczone Dane Kontaktowe podczas tworzenia nowego rekordu

Po dodaniu danych kontaktowych należy wypełnić dane Systemowe – są to dane ogólne dla każdego rekordu, jak Imię i nazwisko – identycznie dla każdej kampanii, numer PESEL lub NIP (Rys.5).


Rys.5 – Zaznaczone Dane Systemowe podczas tworzenia nowego rekordu

Następnie warto zaznaczyć do jakiej kampanii i/lub segmentu chcemy przypiąć nowy rekord. Służy do tego sekcja Przypinanie (Rys.6). Kampanie oraz segmenty wybiera się z listy rozwijanej.


Rys.6 – Zaznaczona sekcja Przypinanie podczas tworzenia nowego rekordu

Następnie można wypełnić Pola dodatkowe (Rys.7) Są to wszystkie możliwe pola jakie zostały utworzone we wszystkich kampaniach. Po wpisaniu wszystkich danych, na dole zakładki tworzenia nowego rekordu jest przycisk Zapisz (Rys.8). Naciśnij Zapisz aby zapisać nowy rekord. Zostaniesz automatycznie przeniesiony do Bazy rekordów.

Rys.7 – Zaznaczone Pola dodatkowe podczas tworzenia nowego rekordu



Rys.8 – Zaznaczony przycisk Zapisz na dole zakładki tworzenia nowego rekordu

Po zapisaniu nowego rekordu dostaniesz komunikat o dodaniu rekordu do bazy oraz Nowy rekord dostanie unikatowe ID. (Rys.9).


Rys.9 – Zaznaczone miejsce z nowo-nadanym numerem ID rekordu oraz Komunikat o dodaniu nowego rekordu

Wówczas możesz edytować rekord, lub zamknąć zakładkę rekordu. Aby przejść do edycji / szczegółów wybranego rekordu z listy, kliknij na ikonkę kółka z trzema kropkami – ikona menu rekordu. Po najechaniu na ikonę z kropeczkami wyświetli się lista rozwijana wybierz „Edytuj” (Rys. 10).


Rys. 10 – Zaznaczona ikona menu rekordu z wyświetloną listą rozwijaną

Edycja / podgląd / dodawanie rekordu odbywa się w osobnej zakładce. Po wywołaniu akcji dodawania / edycji rekordu, zakładka ta otwiera się. Odbywa się to identycznie jak w przypadku Tworzenia nowego rekordu.

Z menu rekordu możesz również przypiąć/odpiąć rekord do Kampanii i/lub segmentu.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później