Bindingi

W nowym panelu, gdzie Focus PBX oraz FCC są połączone w jedną usługę Użytkownicy wykorzystują tzw. bindingi - powiązanie numeru telefonu z Agentem w systemie.

1.      Administrator ma wpływ na zmianę bindingu Agentowi podczas jego pracy.  

Może tego dokonać zaznaczając checkbox „Używaj numeru miejskiego zamiast stanowiska”, kiedy to binding jest zakładany automatycznie i w takiej sytuacji Administrator nakazuje Agentowi pracę tylko na tym numerze miejskim i nie ma możliwości wybrania innego stanowiska. W trakcie trwania pracy Agenta Administrator może w jego edycji odznaczyć checkbox „Używaj numeru miejskiego zamiast stanowiska” – w tej sytuacji binding jest zdejmowany i Administrator daje swobodę wyboru stanowiska Agentowi.

Należy pamiętać, że przy wprowadzaniu takich zmian Agent nie może prowadzić rozmowy (pojawi się komunikat o braku możliwości edycji Agenta ze względu na to, ze rozmawia).

2.      W przypadku, kiedy użytkownik nie ma zaznaczonej opcji „używaj numeru miejskiego zamiast stanowiska”  ma możliwość wyboru stanowiska w panelu FCC klikając w pole stanowiska w prawym, górnym rogu panelu FCC ekranu jak na załączonym zrzucie ekranu:

Po kliknięciu w pole ze stanowiskiem pojawi się lista możliwych stanowisk do wyboru.

Takiej możliwości nie będzie miał użytkownik z zaznaczoną opcją „Używaj numeru miejskiego zamiast stanowiska” ze względu na to, że zaznaczenie tej opcji zmusza Agenta do pracy tylko na przypisanym do siebie numerze miejskim.

3.      Zdjąć binding może:

Administrator - edytując użytkownika  

Agent - klikając na stanowisko po prawej stronie na górnej belce w panelu FCC, następnie w opcję "nie wybieram stanowiska"

Użytkownik PBX - kodem #404#

4.      Binding nie jest zdejmowany podczas zmiany uprawnień w panelu użytkownika niezależnie od typu konta (jeżeli np. Agent zmieni panel na Nadzorcę  a Nadzorcę na Administratora). Binding nie będzie też zdejmowany w przypadku zmiany konta z konta PBX na konto FCC i odwrotnie.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później