Raport IN//OUT
Co to za funkcja?
Raport IN/OUT zawiera dane o połączeniach przychodzących bądź wychodzących w ramach kampanii. Wskazuje szczegółowe informacje, takie jak: numer telefonu klienta i kampanii, datę i godzinę połączenia czy ostateczny wybór w IVR.
Do czego może się przydać?
Raport IN/OUT przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu połączeń w wybranych kampaniach.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Raport IN/OUT usprawni i uprości monitorowanie pracy agentów, podniesie efektywność ich pracy i jakość obsługi, co przełoży się na zadowolenie klientów z poziomu świadczonych usług.
Generowanie raportu w FCC
Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> kontakty -> IN/OUT.
Otworzy się okno raportu, w którym dostępne jest filtrowanie danych.
1. Data od – w tym miejscu wprowadzamy datę, od której dane mają być filtrowane.
2. Data do – wprowadzamy datę, do której dane mają być filtrowane.
3. Typ – wybieramy, jakiego typu połączeń raport ma dotyczyć.
- IN – raport dotyczyć będzie połączeń przychodzących.
- OUT – raport dotyczyć będzie połączeń wychodzących.
4. Kampania – z listy kampanii wybieramy te, których raport ma dotyczyć.
Po wybraniu filtrów klikamy dalej.
W następnym kroku wybieramy pola rekordów, które mają być uwzględnione w raporcie, i klikamy generuj.
Wygenerowany plik dostępny będzie w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.
! Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).
1. Połączenia przychodzące
2. Połączenia wychodzące
1. Numer telefonu klienta – kolumna ta zawiera numer telefonu klienta.
2. Godzina rozpoczęcia rozmowy – wskazuje datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy.
3. Czas zakończenia rozmowy – wskazuje datę i godzinę zakończenia połączenia.
4. Czas połączenia – zawiera informacje o czasie trwania połączenia.
5. Numer telefonu kampanii – wskazuje numer telefonu kampanii.
6. Nazwa kampanii – zawiera nazwę kampanii, której dane dotyczą.
7. Ostateczny wybór BO – wskazuje etykietę bloczku IVR, na którym połączenie się zatrzymało.
8. Typ połączenia – wskazuje typ połączenia, np. połączenie przychodzące, połączenie wychodzące.