Raport połączenia + recalle

Raport Połączenia + Recalle zawiera informacje o połączeniach, w tym datę ustawienia recalla.



Generowanie raportu w FCC


Celem wygenerowania raportu przechodzimy na platformie FCC następującą ścieżkę:

Kafelek Raportowanie > Kontakty > Połączenia + Recalle

(Ryc. 1)

Na platformie otworzy się nowe okno z listą kampanii, w którym wybieram kampanię, której ma dotyczyć raport.


Z listy wybieram jedną kampanię, po czym zatwierdzam poprzez przycisk Wybierz.

(Ryc. 2)

Następnie otworzy się okno z wyborem zakresu dat. Zatwierdzamy poprzez wybranie przycisku Generuj

(Ryc. 3)

Pojawi się komunikat z informacją o rozpoczęciu generowania raportu.

(Ryc. 4)

Pobieranie raportu


Po wygenerowaniu pliku przechodzę:

Kafelek Raportowanie > Pliki do pobrania > Wybieram z listy pozycję z raportem > Pobierz

(Ryc. 5)


Wyniki w raporcie

(Ryc. 6)

Po wygenerowaniu pliku xlsx i otworzeniu arkusza dostępna jest tabela zawierająca informacje z podziałem na kolumny:

1. Data + godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia

2. Wrap – ile czasu agent spędził na czasie WRAP (czas po rozmowie z klientem)

3. Klasyfikator – informacja, jakim klasyfikatorem podsumowane zostało połączenie przez agenta

4. Status – wskazuje status połączenia takie jak:

  • ANSWERED – połączenie odebrane
  • FAILED – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem błąd
  • BUSY – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem zajęty
  • NO ANSWEAR – połączenie nieodebrane

5. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał połączenie.

6. Numer – numer telefonu, na który wykonano połączenie

7. Czas – czas obsługi rekordu z uwzględnieniem czasu rozmowy

8. Recall – wskazuje datę i godzinę, o której agent podsumowywał połączenie, jednocześnie ustawiając na rekordzie ponowny kontakt 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później