Raport połączenia + recalle

Raport Połączenia + Recalle zawiera informacje o połączeniach, w tym datę ustawienia recalla.


Wyniki w raporcie

Po wygenerowaniu pliku xlsx i otworzeniu arkusza dostępna jest tabela zawierająca informacje z podziałem na kolumny:

1. Data + godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia

2. Wrap – ile czasu agent spędził na czasie WRAP (czas po rozmowie z klientem)

3. Klasyfikator – informacja, jakim klasyfikatorem podsumowane zostało połączenie przez agenta

4. Status – wskazuje status połączenia takie jak:

  • ANSWERED – połączenie odebrane
  • FAILED – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem błąd
  • BUSY – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem zajęty
  • NO ANSWEAR – połączenie nieodebrane

5. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał połączenie.

6. Numer – numer telefonu, na który wykonano połączenie

7. Czas – czas obsługi rekordu z uwzględnieniem czasu rozmowy

8. Recall – wskazuje datę i godzinę, o której agent podsumowywał połączenie, jednocześnie ustawiając na rekordzie ponowny kontakt 


Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu przechodzimy na platformie Welyo następującą ścieżkę:

Kafelek Raportowanie > Kontakty > Połączenia + Recalle

Na platformie otworzy się nowe okno z listą kampanii, w którym wybieram kampanię, której ma dotyczyć raport.


Z listy wybieram jedną kampanię, po czym zatwierdzam poprzez przycisk Wybierz.

Następnie otworzy się okno z wyborem zakresu dat. Zatwierdzamy poprzez wybranie przycisku Generuj


Pojawi się komunikat z informacją o rozpoczęciu generowania raportu.


Pobieranie raportu


Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w Plikach  do pobrania

Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później