Raport połączenia + recalle
Raport Połączenia + Recalle zawiera informacje o połączeniach, w tym datę ustawienia recalla.
Generowanie raportu w FCC
Celem wygenerowania raportu przechodzimy na platformie FCC następującą ścieżkę:
Kafelek Raportowanie > Kontakty > Połączenia + Recalle

Na platformie otworzy się nowe okno z listą kampanii, w którym wybieram kampanię, której ma dotyczyć raport.
Z listy wybieram jedną kampanię, po czym zatwierdzam poprzez przycisk Wybierz.

Następnie otworzy się okno z wyborem zakresu dat. Zatwierdzamy poprzez wybranie przycisku Generuj

Pojawi się komunikat z informacją o rozpoczęciu generowania raportu.

Pobieranie raportu
Po wygenerowaniu pliku przechodzę:
Kafelek Raportowanie > Pliki do pobrania > Wybieram z listy pozycję z raportem > Pobierz

Wyniki w raporcie

Po wygenerowaniu pliku xlsx i otworzeniu arkusza dostępna jest tabela zawierająca informacje z podziałem na kolumny:
1. Data + godzina – data i godzina rozpoczęcia połączenia
2. Wrap – ile czasu agent spędził na czasie WRAP (czas po rozmowie z klientem)
3. Klasyfikator – informacja, jakim klasyfikatorem podsumowane zostało połączenie przez agenta
4. Status – wskazuje status połączenia takie jak:
- ANSWERED – połączenie odebrane
- FAILED – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem błąd
- BUSY – połączenie nieodebrane przez stronę docelową, zakończone statusem zajęty
- NO ANSWEAR – połączenie nieodebrane
5. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał połączenie.
6. Numer – numer telefonu, na który wykonano połączenie
7. Czas – czas obsługi rekordu z uwzględnieniem czasu rozmowy
8. Recall – wskazuje datę i godzinę, o której agent podsumowywał połączenie, jednocześnie ustawiając na rekordzie ponowny kontakt