Raport interakcje na rekordzie
Raport interakcje na rekordzie zawiera szczegółowe informacje o interakcjach na rekordach, tj. o połączeniach, wiadomościach e-mail, czatach czy wiadomościach SMS.
Wyniki w raporcie
1. ID – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny rekordu.
2. Kampania – wskazuje kampanię, do której należy rekord.
3. Data – zawiera informacje z datą i godziną interakcji.
4. Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy nadawcy.
5. Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy odbiorcy.
6. Klasyfikator – zawiera informację, jakim klasyfikatorem połączenie było podsumowane. 7. Status – przedstawia status połączenia.
8. Typ połączenia – wskazuje typ połączenia, tj. połączenie przychodzące w kampanii, wychodzące, transfer zewnętrzny, ankieta, mail przychodzący bądź wychodzący, SMS lub czat.
9. Czas – jest to czas trwania rozmowy z klientem.
10. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał interakcję.
11. Notatki – zwiera notatki, które dodane zostały na rekordzie.
Raport ten zawierać też będzie dane z wszystkich pól rekordów, które zostały zdefiniowane w wybranej kampanii.
Generowanie raportu
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Raportowanie > Kontakty > Interakcje na rekordzie.
Otworzy się okno wyboru kampanii, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wprowadzamy też zakres dat. Po określeniu filtrów klikamy Dalej.
W następnym kroku wybieramy klasyfikatory, których raport ma dotyczyć. Po zaznaczeniu klasyfikatorów klikamy Generuj.
Pobieranie raportu
Plik będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.