Raport interakcje na rekordzie


Raport interakcje na rekordzie zawiera szczegółowe informacje o interakcjach na rekordach, tj. o połączeniach, wiadomościach e-mail, czatach czy wiadomościach SMS.


Wyniki w raporcie

1. ID – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny rekordu.

2. Kampania – wskazuje kampanię, do której należy rekord.

3. Data – zawiera informacje z datą i godziną interakcji.

4. Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy nadawcy.

5. Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy odbiorcy.

6. Klasyfikator – zawiera informację, jakim klasyfikatorem połączenie było podsumowane. 7. Status – przedstawia status połączenia.

8. Typ połączenia – wskazuje typ połączenia, tj. połączenie przychodzące w kampanii, wychodzące, transfer zewnętrzny, ankieta, mail przychodzący bądź wychodzący, SMS lub czat.

9. Czas – jest to czas trwania rozmowy z klientem.

10. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał interakcję.

11. Notatki – zwiera notatki, które dodane zostały na rekordzie.

Raport ten zawierać też będzie dane z wszystkich pól rekordów, które zostały zdefiniowane w wybranej kampanii. 



Generowanie raportu

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Raportowanie > Kontakty > Interakcje na rekordzie.


Otworzy się okno wyboru kampanii, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wprowadzamy też zakres dat. Po określeniu filtrów klikamy Dalej.


W następnym kroku wybieramy klasyfikatory, których raport ma dotyczyć. Po zaznaczeniu klasyfikatorów klikamy Generuj.


Pobieranie raportu

Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później