Raport interakcje na rekordzie
Co to za funkcja?
Raport interakcje na rekordzie zawiera szczegółowe informacje o interakcjach na rekordach, tj. o połączeniach, wiadomościach e-mail, czatach czy wiadomościach SMS.
Do czego może się przydać?
Raport połączenia na rekordzie przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu wszystkich interakcji na rekordach.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Raport połączenia na rekordzie usprawni i uprości monitorowanie pracy agentów, podniesie efektywność ich pracy i jakość obsługi, co przełoży się na zadowolenie klientów z poziomu świadczonych usług.
Generowanie raportu w FCC
Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> kontakty -> interakcje na rekordzie.
Otworzy się okno wyboru kampanii, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wprowadzamy też zakres dat. Po określeniu filtrów klikamy dalej.
W następnym kroku wybieramy klasyfikatory, których raport ma dotyczyć. Po zaznaczeniu klasyfikatorów klikamy generuj.
Wygenerowany plik dostępny będzie w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.
! Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).
Po otwarciu pobranego pliku dostępne będą wyfiltrowane dane.
1. ID – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny rekordu.
2. Kampania – wskazuje kampanię, do której należy rekord.
3. Data – zawiera informacje z datą i godziną interakcji.
4. Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy nadawcy.
5. Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy odbiorcy.
6. Klasyfikator – zawiera informację, jakim klasyfikatorem połączenie było podsumowane.
7. Status – przedstawia status połączenia.
8. Typ połączenia – wskazuje typ połączenia, tj. połączenie przychodzące w kampanii, wychodzące, transfer zewnętrzny, ankieta, mail przychodzący bądź wychodzący, SMS lub czat.
9. Czas – jest to czas trwania rozmowy z klientem.
10. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał interakcję.
11. Notatki – zwiera notatki, które dodane zostały na rekordzie.
Raport ten zawierać też będzie dane z wszystkich pól rekordów, które zostały zdefiniowane w wybranej kampanii.