Raport interakcje na rekordzie

Co to za funkcja?

Raport interakcje na rekordzie zawiera szczegółowe informacje o interakcjach na rekordach, tj. o połączeniach, wiadomościach e-mail, czatach czy wiadomościach SMS.

Do czego może się przydać?

Raport połączenia na rekordzie przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu wszystkich interakcji na rekordach.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Raport połączenia na rekordzie usprawni i uprości monitorowanie pracy agentów, podniesie efektywność ich pracy i jakość obsługi, co przełoży się na zadowolenie klientów z poziomu świadczonych usług. 

Generowanie raportu w FCC

Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> kontakty -> interakcje na rekordzie.


Otworzy się okno wyboru kampanii, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wprowadzamy też zakres dat. Po określeniu filtrów klikamy dalej.

W następnym kroku wybieramy klasyfikatory, których raport ma dotyczyć. Po zaznaczeniu klasyfikatorów klikamy generuj.


Wygenerowany plik dostępny będzie w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.

Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).

Po otwarciu pobranego pliku dostępne będą wyfiltrowane dane.

1. ID – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny rekordu.

2. Kampania – wskazuje kampanię, do której należy rekord.

3. Data – zawiera informacje z datą i godziną interakcji.

4. Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy nadawcy.

5. Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane. W przypadku wiadomości mailowej w tym miejscu będzie wskazany adres mailowy odbiorcy.

6. Klasyfikator – zawiera informację, jakim klasyfikatorem połączenie było podsumowane.

7. Status – przedstawia status połączenia.

8. Typ połączenia – wskazuje typ połączenia, tj. połączenie przychodzące w kampanii, wychodzące, transfer zewnętrzny, ankieta, mail przychodzący bądź wychodzący, SMS lub czat.

9. Czas – jest to czas trwania rozmowy z klientem.

10. Agent – wskazuje agenta, który obsługiwał interakcję.

11. Notatki – zwiera notatki, które dodane zostały na rekordzie.

Raport ten zawierać też będzie dane z wszystkich pól rekordów, które zostały zdefiniowane w wybranej kampanii. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później