Raport połączenia nieodebrane


Raport połączeń nieodebranych zawiera dane o połączeniach przychodzących w ramach kampanii. Wskazuje szczegółowe informacje, takie jak: numer telefonu klienta i kampanii, datę i godzinę połączenia czy ostateczny wybór w IVR.


Wyniki w raporcie

1. Numer telefonu klienta – kolumna ta zawiera numer telefonu klienta.

2. Czas rozpoczęcia rozmowy – wskazuje datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy.

3. Czas zakończenia rozmowy – wskazuje datę i godzinę zakończenia połączenia.

4. Czas połączenia – zawiera informacje o czasie trwania połączenia.

5. Numer telefonu – wskazuje numer telefonu kampanii.

6. Nazwa kampanii – zawiera nazwę kampanii, której dane dotyczą.

7. Ścieżka klienta ­– wskazuje wybór klienta na IVR.

8. Ostateczny wybór BO – wskazuje etykietę bloczku IVR, na którym połączenie się zatrzymało. 


Generowanie raportu

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Raportowanie > Kontakty > Połączenia nieodebrane.

Otworzy się okno raportu, w którym dostępne jest filtrowanie danych.  

1. Data od – w tym miejscu wprowadzamy datę, od której dane mają być filtrowane.

2. Data do – wprowadzamy datę, do której dane mają być filtrowane. 

3. Kampania – z listy kampanii wybieramy te, których raport ma dotyczyć.

Po wybraniu filtrów klikamy Generuj.

Pobieranie raportu

Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później