Raport połączenia nieodebrane
Raport połączeń nieodebranych zawiera dane o połączeniach przychodzących w ramach kampanii. Wskazuje szczegółowe informacje, takie jak: numer telefonu klienta i kampanii, datę i godzinę połączenia czy ostateczny wybór w IVR.
Wyniki w raporcie
1. Numer telefonu klienta – kolumna ta zawiera numer telefonu klienta.
2. Czas rozpoczęcia rozmowy – wskazuje datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy.
3. Czas zakończenia rozmowy – wskazuje datę i godzinę zakończenia połączenia.
4. Czas połączenia – zawiera informacje o czasie trwania połączenia.
5. Numer telefonu – wskazuje numer telefonu kampanii.
6. Nazwa kampanii – zawiera nazwę kampanii, której dane dotyczą.
7. Ścieżka klienta – wskazuje wybór klienta na IVR.
8. Ostateczny wybór BO – wskazuje etykietę bloczku IVR, na którym połączenie się zatrzymało.
Generowanie raportu
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki Raportowanie > Kontakty > Połączenia nieodebrane.
Otworzy się okno raportu, w którym dostępne jest filtrowanie danych.
1. Data od – w tym miejscu wprowadzamy datę, od której dane mają być filtrowane.
2. Data do – wprowadzamy datę, do której dane mają być filtrowane.
3. Kampania – z listy kampanii wybieramy te, których raport ma dotyczyć.
Po wybraniu filtrów klikamy Generuj.
Pobieranie raportu
Plik będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.