Dodatkowe uprawnienia dla agenta
Dodatkowe uprawnienia dla agenta
Wraz z uruchomieniem funkcji miniCRM w edycji konta użytkownika pojawią się dodatkowe uprawnienia, które administrator może nadać agentom (ścieżka: personel -> użytkownicy -> edytuj -> uprawnienia).
1. Historia połączeń ze wszystkich kampanii – uprawnienie to umożliwi agentowi podgląd kontaktów, wykonywanych na danym rekordzie w innych kampaniach. Podgląd ten dostępny będzie w oknie rekordu w zakładce historia kontaktów. Możliwe też będzie filtrowanie listy według kampanii czy klasyfikatora.
2. Dostęp do szczegółów nieswoich kontaktów – uprawnienie to umożliwia podgląd interakcji w historii kontaktów, nawet jeśli dana interakcja była obsługiwana przez innego agenta.Podgląd ten dostępny jest po dwukrotnym kliknięciu danej interakcji w historii kontaktów (okno rekordu).
3. Podgląd zgłoszeń z innych kampanii – umożliwia agentowi wgląd do listy zgłoszeń na rekordzie, nawet jeśli zgłoszenia istnieją w innej kampanii bądź agent nie pracuje w kampanii zgłoszeniowej.
4. Dostęp do zgłoszeń nieprzypisanych – umożliwia podgląd zgłoszenia, które nie zostało przypisane do żadnego agenta.
5. Dostęp do zgłoszeń innych agentów – umożliwia podgląd zgłoszeń, przypisanych do innych agentów.