Dodatkowe uprawnienia dla agenta

Dodatkowe uprawnienia dla agenta

Wraz z uruchomieniem funkcji miniCRM w edycji konta użytkownika pojawią się dodatkowe uprawnienia, które administrator może nadać agentom (ścieżka: personel -> użytkownicy -> edytuj -> uprawnienia).

1. Historia połączeń ze wszystkich kampanii – uprawnienie to umożliwi agentowi podgląd kontaktów, wykonywanych na danym rekordzie w innych kampaniach. Podgląd ten dostępny będzie w oknie rekordu w zakładce historia kontaktów. Możliwe też będzie filtrowanie listy według kampanii czy klasyfikatora.

2. Dostęp do szczegółów nieswoich kontaktów – uprawnienie to umożliwia podgląd interakcji w historii kontaktów, nawet jeśli dana interakcja była obsługiwana przez innego agenta.Podgląd ten dostępny jest po dwukrotnym kliknięciu danej interakcji w historii kontaktów (okno rekordu).

3. Podgląd zgłoszeń z innych kampanii – umożliwia agentowi wgląd do listy zgłoszeń na rekordzie, nawet jeśli zgłoszenia istnieją w innej kampanii bądź agent nie pracuje w kampanii zgłoszeniowej.

4. Dostęp do zgłoszeń nieprzypisanych – umożliwia podgląd zgłoszenia, które nie zostało przypisane do żadnego agenta.

5. Dostęp do zgłoszeń innych agentów – umożliwia podgląd zgłoszeń, przypisanych do innych agentów. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później