Wersja 8.40.x

  1. Zmiana w Kampaniach “Ankieta automatyczna”

Podczas konfiguracji kampanii automatycznie ustawiany będzie domyślny harmonogram wydzwaniania ankiet w godzinach 7:00-22:00. Jeśli ankiety mają być wydzwaniane w innych godzinach, Administrator będzie mógł wprowadzić zmiany ręcznie. Rozwiązanie to minimalizuje ryzyko wydzwaniania ankiet przez całą dobę. 

   2. Zmiana w panelu Agenta - połączenie poza Kampanią kończy WRAP

Zdarza się, że Agent w trakcie trwania statusu WRAP wykona połączenie poza kampanią (wpisując numer na klawiaturze numerycznej telefonu/softphone'a).

W przypadku połączenia poza kampanią w trakcie trwania statusu WRAP, rekord, na którym trwa WRAP, trafi do rekordów nieobsłużonych, a status WRAP zostanie zakończony. Po zakończeniu rozmowy poza kampanią Agent będzie mógł wrócić do podsumowania połączenia na rekordzie nieobsłużonym.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później