Wersja 8.41.x

1. Zmiana w miniCRM.

W przypadku, gdy w panelu Agenta w FCC widnieć będzie rekord nieobsłużony w konkretnej kampanii, a administrator odepnie dany rekord z kampanii poprzez miniCRM, rekord ten zniknie z rekordów nieobsłużonych w panelu Agenta w FCC.

2. Dodanie w raporcie "kontakty" czasu wydzwaniania połączeń wychodzących.

W raporcie zostanie dodana kolumna czas wydzwaniania, która pokazywać będzie czas wydzwaniania połączeń wychodzących (czas od rozpoczęcia wydzwaniania do odebrania połączenia przez klienta). Dzięki tej funkcji w raporcie będzie można sprawdzić, czy konsultanci prawidłowo wydzwaniają Klientów.

3. Zabezpieczenie, które nie pozwoli na zapisanie dwóch tych samych numerów z innym rodzajem prefixu na rekordzie.

Wraz z aktualizacją zostanie wprowadzone zabezpieczenie, które nie pozwoli dodać dwóch tych samych numerów telefonu na rekordzie, nawet jeśli prefix będzie w innej postaci. Inaczej mówiąc, system nie pozwoli dodać takich samych numerów nawet, jak będą one wpisane w danych komunikacyjnych w takiej postaci jak; +48 xxx xxx xxx oraz 0048 xxx xxx xxx.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później