Wersja 8.50.0
1. Agent może zgłosić gotowość w Kampanii przez EAPI
Możliwe będzie zgłoszenie agentowi gotowości w kampanii, poprzez określone żądanie EAPI.
fcc-staff-activity
"activity" : { "activity": "campaign", "action" : "start", "campaigns_id": "id_kampanii" }<br>
2. Edytor HTML w FCC wklejać będzie dane z Excela w tabeli
Dane skopiowane z Excela będą wklejane jako tabelka w treść maila.
3. Brak podziału na podsłuch zwykły i przez Webphone'a
Po zmianach aktualizacyjnych podsłuch agentów będzie uzależniony od stanowiska jakie posiada Nadzorca. Jeżeli Nadzorca korzystać będzie z WebPhone'a, będzie mieć możliwość podsłuchu agentów przez WebPhone'a. Jeżeli natomiast Nadzorca będzie mieć przypięty numer SIP, będzie mieć możliwość skorzystania ze zwykłego podsłuchu (domyślnie).
Dla użytkowników posiadających WebPhone'a: przed rozpoczęciem podsłuchu należy oznaczyć się jako "Niegotowy", kliknąć "Brak stanowiska", wybrać "WebPhone" i oznaczyć "Gotowy".
4. Możliwość nadania agentowi uprawnienia “nie odpinaj stanowiska przy wylogowaniu” (ścieżka: personel -> użytkownicy -> dodaj/edytuj -> podstawowe parametry).