Wersja 8.50.0

1. Agent może zgłosić gotowość w Kampanii przez EAPI

Możliwe będzie zgłoszenie agentowi gotowości w kampanii, poprzez określone żądanie EAPI.

fcc-staff-activity

"activity" : {
"activity": "campaign",
"action" : "start",
"campaigns_id": "id_kampanii"
}<br>

 2. Edytor HTML w FCC wklejać będzie dane z Excela w tabeli

Dane skopiowane z Excela będą wklejane jako tabelka w treść maila.

3. Brak podziału na podsłuch zwykły i przez Webphone'a

Po zmianach aktualizacyjnych podsłuch agentów będzie uzależniony od stanowiska jakie posiada Nadzorca. Jeżeli Nadzorca korzystać będzie z WebPhone'a, będzie mieć możliwość podsłuchu agentów przez WebPhone'a. Jeżeli natomiast Nadzorca będzie mieć przypięty numer SIP, będzie mieć możliwość skorzystania ze zwykłego podsłuchu (domyślnie).
Dla użytkowników posiadających WebPhone'a: przed rozpoczęciem podsłuchu należy oznaczyć się jako "Niegotowy", kliknąć  "Brak stanowiska", wybrać "WebPhone" i oznaczyć "Gotowy".

4. Możliwość nadania agentowi uprawnienia “nie odpinaj stanowiska przy wylogowaniu” (ścieżka: personel -> użytkownicy -> dodaj/edytuj -> podstawowe parametry).


Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później