Wersja 8.51.3
1. Nowy webhook UnansweredByAgentCall
Nowy webhook UnansweredByAgentCall przesyła informacje o połączeniach nieodebranych. Będzie zawierał informacje o wszystkich agentach, do których była próba skierowania połączenia w ramach danej kolejki, ze wskazaniem nazwy kolejki, w ramach której realizowane było połączenie.
{ "eventName":"UnansweredByAgentCall", "fccInstance":"nazwa.domeny", "customerId":"identyfikator.użytkownika", "version":"numer.wersji.webhook", "createdAt":"data.utworzenia.w formacie. ISO8601", "data": { "status":"status.połączenia", "recordsId":"identyfikator.rekordu", "agentId":"identyfikator.agenta", "callsId":"identyfikator.połączenia", "campaignId":"identyfikator.kampanii", "endTime":"data.połączenia", "src":"numer.źródłowy", "dst":[] // lista loginów agentów którzy nie odebrali, "queues": [] // lista kolejek w których nie zostało odebrane } }
2. Raport kontakty nie będzie uwzględniał transferów, gdy będzie zaznaczony filtr: typ -> połączenia przychodzące w kampanii.
3. Bloczki do konfiguracji ankiety automatycznej
Dodanie bloczków dzwoń, zapowiedź, menu i autoryzacja po polu rekordu w schemacie ankiet pozwoli na urozmaicenie wypełnianej ankiety przez Klienta.
Bloczek dzwoń – numer zewnętrzny będzie analogiczny do już skonstruowanego bloczka kieruj na infolinię, z tą różnicą, że w miejscu numer docelowy konieczne będzie wpisanie numeru telefonu (nie będzie możliwości wyboru numeru z listy).
Bloczek zapowiedź posiada dwa pola:
- Etykieta – będzie służyć do nazwania bloczka, by móc zidentyfikować konkretny bloczek w całym drzewku IVR ankiety.
- Zapowiedź – będzie służyć do skonfigurowania zapowiedzi, która ma być odtwarzana rozmówcy. Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie mp3/wav. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).
Bloczek menu będzie umożliwiał tonowy wybór konkretnej odpowiedzi, dzięki czemu w zależności od wybranej odpowiedzi będzie można odpowiednio przekierować połączenie.
Pole etykieta pozwala na nazwanie bloczka w celu późniejszej identyfikacji bloczka w schemacie ankiety.
Bloczek zapowiedź przed wyborem umożliwia dodanie zapowiedzi w wybranym miejscu ankiety. Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie audio. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).
Zapowiedź przy błędnym wyborze będzie odtwarzana, gdy rozmówca nie wybierze poprawnego klawisza na klawiaturze numerycznej (tj. jeżeli klawisz taki nie został zdefiniowany). Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie audio. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).
Pole powtórz pozwala zdefiniować, ile razy (w przypadku błędnego wyboru) zostanie odtworzona treść zapowiedzi po błędnym wyborze. Z listy rozwijanej będzie można wybrać: 1 raz, 2 razy, 3 razy, 5 razy. Po ostatniej zdefiniowanej nieudanej próbie nastąpi automatyczne rozłączenie (analogicznie jak w bloczku menu w konfiguracji drzewka IVR w kampaniach inbound).
Pole zapisz wybór na polu pozwala zapisać wybór, jakiego dokonał klient. Na liście wyboru dostępne będą pola rekordu, w których ma zostać zapisana cyfra, jaką wybrał rozmówca, np. jeżeli rozmówca wybierze 1, wówczas na wybranym polu rekordu ma się odłożyć cyfra 1. Kolejne wypełnienie ankiety nadpisze wartość w polu rekordu. W przypadku braku wyboru pole pozostanie nieuzupełnione. Zapis ma być dokonywany w momencie wyjścia z bloczka menu.
4. Nagrywanie rozmów tylko przychodzących/wychodzących
Możliwy będzie wybór kanału komunikacji, w którym połączenia mają być nagrywane. Nagrywanie uruchamiane będzie w edycji kampanii w zakładkach inbound oraz outbound.
Po zdefiniowaniu jakości nagrań w zakładce podstawowe parametry nagrywanie połączeń w kanałach inbound oraz outbound zostanie automatycznie uruchomione. Jeśli wprowadzona zostanie opcja bez nagrywania, aktywacja nagrywania nie będzie możliwa.
Nagrywanie połączeń w kanałach inbound oraz outbound będzie funkcjonować niezależnie, dzięki czemu każdy kanał będzie mógł posiadać odrębne ustawienia.