Wersja 8.51.3

1. Nowy webhook UnansweredByAgentCall

Nowy webhook UnansweredByAgentCall przesyła informacje o połączeniach nieodebranych. Będzie zawierał informacje o wszystkich agentach, do których była próba skierowania połączenia w ramach danej kolejki, ze wskazaniem nazwy kolejki, w ramach której realizowane było połączenie. 

{
"eventName":"UnansweredByAgentCall",
"fccInstance":"nazwa.domeny",
"customerId":"identyfikator.użytkownika",
"version":"numer.wersji.webhook",
"createdAt":"data.utworzenia.w formacie. ISO8601",
"data":
{
"status":"status.połączenia", 
"recordsId":"identyfikator.rekordu",
"agentId":"identyfikator.agenta",
"callsId":"identyfikator.połączenia",
"campaignId":"identyfikator.kampanii",
"endTime":"data.połączenia",
"src":"numer.źródłowy",
"dst":[] // lista loginów agentów którzy nie odebrali,
"queues": [] // lista kolejek w których nie zostało odebrane
}
}

2. Raport kontakty nie będzie uwzględniał transferów, gdy będzie zaznaczony filtr: typ -> połączenia przychodzące w kampanii.

3. Bloczki do konfiguracji ankiety automatycznej

Dodanie bloczków dzwoń, zapowiedź, menu i autoryzacja po polu rekordu w schemacie ankiet pozwoli na urozmaicenie wypełnianej ankiety przez Klienta.

Bloczek dzwoń  numer zewnętrzny będzie analogiczny do już skonstruowanego bloczka kieruj na infolinię, z tą różnicą, że w miejscu numer docelowy konieczne będzie wpisanie numeru telefonu (nie będzie możliwości wyboru numeru z listy). 

Bloczek zapowiedź posiada dwa pola:

  • Etykieta – będzie służyć do nazwania bloczka, by móc zidentyfikować konkretny bloczek w całym drzewku IVR ankiety. 
  • Zapowiedź – będzie służyć do skonfigurowania zapowiedzi, która ma być odtwarzana rozmówcy. Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie mp3/wav. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).

Bloczek menu będzie umożliwiał tonowy wybór konkretnej odpowiedzi, dzięki czemu w zależności od wybranej odpowiedzi będzie można odpowiednio przekierować połączenie.

Pole etykieta pozwala na nazwanie bloczka w celu późniejszej identyfikacji bloczka w schemacie ankiety. 

Bloczek zapowiedź przed wyborem umożliwia dodanie zapowiedzi w wybranym miejscu ankiety. Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie audio. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).

Zapowiedź przy błędnym wyborze będzie odtwarzana, gdy rozmówca nie wybierze poprawnego klawisza na klawiaturze numerycznej (tj. jeżeli klawisz taki nie został zdefiniowany).  Poprzez przycisk konfiguruj możliwe jest wgranie odpowiedniej treści w formacie audio. Możliwe jest też wpisanie zapowiedzi, która będzie odczytywana poprzez funkcję zmiana tekstu na mowę (opcja dostępna po wykupieniu licencji i pakietu).

Pole powtórz pozwala zdefiniować, ile razy (w przypadku błędnego wyboru) zostanie odtworzona treść zapowiedzi po błędnym wyborze.  Z listy rozwijanej będzie można wybrać: 1 raz, 2 razy, 3 razy, 5 razy. Po ostatniej zdefiniowanej nieudanej próbie nastąpi automatyczne rozłączenie (analogicznie jak w bloczku menu w konfiguracji drzewka IVR w kampaniach inbound).

Pole zapisz wybór na polu pozwala zapisać wybór, jakiego dokonał klient. Na liście wyboru dostępne będą pola rekordu, w których ma zostać zapisana cyfra, jaką wybrał rozmówca, np.  jeżeli rozmówca wybierze 1, wówczas na wybranym polu rekordu ma się odłożyć cyfra 1. Kolejne wypełnienie ankiety nadpisze wartość w polu rekordu. W przypadku braku wyboru pole pozostanie nieuzupełnione. Zapis ma być dokonywany w momencie wyjścia z bloczka menu.

4. Nagrywanie rozmów tylko przychodzących/wychodzących

Możliwy będzie wybór kanału komunikacji, w którym połączenia mają być nagrywane. Nagrywanie uruchamiane będzie w edycji kampanii w zakładkach inbound oraz outbound.

Po zdefiniowaniu jakości nagrań  w zakładce podstawowe parametry nagrywanie połączeń w kanałach inbound oraz outbound zostanie automatycznie uruchomione. Jeśli wprowadzona zostanie opcja bez nagrywania, aktywacja nagrywania nie będzie możliwa.  

Nagrywanie połączeń w kanałach inbound oraz outbound będzie funkcjonować niezależnie, dzięki czemu każdy kanał będzie mógł posiadać odrębne ustawienia. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później