Wersja 9.3.0
1. Możliwość nadania klasyfikatora przez Agenta przy połączeniu poza kampanią
Do platformy zostaną dodane klasyfikatory ogólne, istniejące poza kontekstem kampanii – będzie można ich używać w wielu kampaniach (checkbox używaj klasyfikatorów ogólnych w ustawieniach kampanii).
2. Możliwość eksportu czasu wydzwaniania połączenia wychodzącego przez API.
Wraz z nową wersją FCC będzie możliwość eksportu czasu wydzwaniania na połączeniach wychodzących przez API pod kluczem calling_time. Dokładana końcówka to fcc-export-calls.
3. Dodanie funkcji "odpowiedz wszystkim" w karcie zgłoszenia
W oknie obsługi zgłoszenia w polu wyboru typu operacji dodana zostanie funkcja odpowiedz wszystkim, dzięki czemu agenci będą mogli wysłać odpowiedź na wszystkie adresy, uwzględnione w polach DO, DW, UDW.
4. System skanuje załączniki z maili przychodzących
Celem zwiększenia bezpieczeństwa wprowadzone zostanie skanowanie załączników, które wysyłane są w wiadomościach e-mail na panel FCC.
Możliwe statusy skanowania załączników:
- przed weryfikacją,
- plik zweryfikowany,
- plik usunięty.
Może zdarzyć się tak, że załącznik zostanie uznany za niebezpieczny i nie trafi na panel FCC. W takim przypadku pojawi się komunikat plik usunięty. Za pobieranie załączników przed weryfikacją nie odpowiadamy.
5. Możliwość importu użytkowników z pliku XLSX, dzięki czemu nie ma konieczności ręcznego wprowadzania dużej ilości użytkowników.
Administrator będzie mógł zaimportować listę użytkowników z pliku Excel do FCC. W zakładce personel -> użytkownicy dostępna będzie funkcja importuj. Po kliknięciu wyświetli się okno importu, zawierające pole do wybrania pliku oraz krótką informację o akceptowalnym formacie (plik XLSX oraz rozmiar do 5 MB). Zawiera również przykładowy plik do pobrania.
Kolumny w pliku:
- imię i nazwisko,
- login,
- hasło,
- aktywny - opcjonalnie,
- widoczny - opcjonalnie,
- panel - opcjonalnie,
- aplikacja mobilna - opcjonalnie, jeżeli nie podano opcja odznaczona,
- język panelu - opcjonalnie,
- opis - może być puste,
- e-mail,
- uprawnienia - Agent, Nadzorca lub Administrator - można wpisać kilka po przecinku,
- numer zewnętrzny użytkownika - może być puste.