Wersja 9.3.0

1. Możliwość nadania klasyfikatora przez Agenta przy połączeniu poza kampanią

Do platformy zostaną dodane klasyfikatory ogólne, istniejące poza kontekstem kampanii – będzie można ich używać w wielu kampaniach (checkbox używaj klasyfikatorów ogólnych w ustawieniach kampanii). 

2. Możliwość eksportu czasu wydzwaniania połączenia wychodzącego przez API. 

Wraz z nową wersją FCC będzie możliwość eksportu czasu wydzwaniania na połączeniach wychodzących przez API pod kluczem calling_time. Dokładana końcówka to fcc-export-calls.

3. Dodanie funkcji "odpowiedz wszystkim" w karcie zgłoszenia

W oknie obsługi zgłoszenia w polu wyboru typu operacji dodana zostanie funkcja odpowiedz wszystkim, dzięki czemu agenci będą mogli wysłać odpowiedź na wszystkie adresy, uwzględnione w polach DO, DW, UDW. 

4. System skanuje załączniki z maili przychodzących 

Celem zwiększenia bezpieczeństwa wprowadzone zostanie skanowanie załączników, które wysyłane są w wiadomościach e-mail na panel FCC.

Możliwe statusy skanowania załączników:

  • przed weryfikacją,
  • plik zweryfikowany,
  • plik usunięty.

Może zdarzyć się tak, że załącznik zostanie uznany za niebezpieczny i nie trafi na panel FCC. W takim przypadku pojawi się komunikat plik usunięty. Za pobieranie załączników przed weryfikacją nie odpowiadamy.

5. Możliwość importu użytkowników z pliku XLSX, dzięki czemu nie ma konieczności ręcznego wprowadzania dużej ilości użytkowników.

Administrator będzie mógł zaimportować listę użytkowników z pliku Excel do FCC. W zakładce personel -> użytkownicy dostępna będzie funkcja importuj. Po kliknięciu wyświetli się okno importu, zawierające pole do wybrania pliku oraz krótką informację o akceptowalnym formacie (plik XLSX oraz rozmiar do 5 MB). Zawiera również przykładowy plik do pobrania. 

Kolumny w pliku:

  • imię i nazwisko,
  • login,
  • hasło,
  • aktywny - opcjonalnie,
  • widoczny - opcjonalnie,
  • panel - opcjonalnie,
  • aplikacja mobilna - opcjonalnie, jeżeli nie podano opcja odznaczona,
  • język panelu - opcjonalnie,
  • opis - może być puste,
  • e-mail,
  • uprawnienia - Agent, Nadzorca lub Administrator - można wpisać kilka po przecinku,
  • numer zewnętrzny użytkownika - może być puste.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później