Wersja 9.5.0

1. SiteCall – raport połączeń nieodebranych przez agentów z ostatniej godziny

SiteCall wysyłać będzie raport o nieodebranych przez agentów połączeniach z ostatniej godziny zamiast pojedynczego maila dla każdego nieodebranego połączenia, dzięki czemu zmniejszy się ilość wysyłanych powiadomień.

2. Ograniczenie wyświetlania ilości zgłoszeń.
Użytkownik będzie mógł wyświetlić na liście zgłoszeń dane z 3 miesięcy, dzięki czemu zwiększy się efektywność generowania danych. 

3. Administrator będzie mógł stworzyć szablon uprawnień i wykorzystać go przy konfiguracji konta użytkownika.

W zakładce administracja -> szablony uprawnień możliwe będzie utworzenie szablonu uprawnień dla poszczególnych typów użytkowników, tj. agenta, nadzorcy, administratora, użytkownika PBX.
W zakładce personel -> użytkownicy w menu górnym dodany zostanie przycisk przypisz uprawnienia, aktywny po zaznaczeniu przynajmniej jednego użytkownika. Po jego kliknięciu wyświetli się okno z listą utworzonych szablonów oraz przyciskami zapisz i anuluj. Kliknięcie zapisz spowoduje ustawienie wybranym użytkownikom uprawnień zapisanych w szablonie (bez względu na aktualnie posiadane uprawnienia).

 4. Nowy edytor wizualny SiteCall


Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później