Wersja 9.7.0
1. Podgląd recalli u agenta i nadzorcy
W panelu agenta wydzwonione recalle nie będą znikać z zakładki recalle. Po wprowadzonych zmianach wydzwonione recalle będą przekreślone, dzięki czemu agenci będą wiedzieć, że dany kontakt został umówiony i wydzwoniony lub anulowany przez nadzorcę lub administratora.
Zmiana zostanie wprowadzona celem ujednolicenia prezentowanych informacji. Taki sam widok jest obecnie dostępny w podglądzie recalli w panelu administratora.
2. Agent w kalendarzu recalli będzie widział informacje o ważności rekordu oraz o ostatnim ustawionym na rekordzie klasyfikatorze
W oknie kalendarza recalli w widoku dziennym dodane zostaną kolumny:
4. Agent może zdecydować, czy w kalendarzu recalli wyświetlać również recalle wykonane.
W kalendarzu recalli w panelu agenta dodany zostanie checkbox pokaż też wydzwonione/anulowane. Zaznaczenie tej funkcji spowoduje wyświetlenie recalli wydzwonionych.
5. W oknie monitoringu agentów w panelu nadzorcy dodany zostanie filtr "kampanie".
Nadzorca będzie mógł wyszukać dane za pomocą filtra kampanie. Na liście wyboru dostępne będą jedynie te kampanie, w których dany użytkownik jest nadzorcą. Po wybraniu kampanii i kliknięciu pokaż wyświetlą się agenci aktualnie pracujący we wskazanej kampanii (zgłoszona gotowość). Możliwe będzie zaznaczenie kilku kampanii jednocześnie.
6. Administrator może w scenariuszu IVR wstawić bloczek zmieniający priorytet połączenia.
W narzędziu do budowaniu scenariuszy IVR (IVR Builder) zostanie dodany nowy bloczek o nazwie priorytet, w którym będzie można zdefiniować wartość, o jaką ma się zmienić priorytet połączenia przechodzącego przez ten bloczek. Priorytet będzie można zmniejszyć lub zwiększyć, dostępne będą wartości w zakresie -100–100.