Wersja 9.12.0

 1. Dla Klientów, którzy posiadają integrację z Salesforce.

FCC zapisuje w Salesforce informacje o połączeniu, dzięki czemu w systemie CRM dostępne są wszystkie informacje o kliencie. 

Każde połączenie tworzy w systemie Salesforce obiekt task typu Phone Call będący reprezentacją tego połączenia. Uzupełniamy następujące pola:

  • Temat

odebrane połączenie przychodzące - Inbound call (answered) from [numer src]

nieodebrane przez agenta połączenie przychodzące - Inbound call (missed) from [numer src]

odebrane połączenie wychodzące - Outbound call (answered) to [numer dst]

nieodebrane połączenie wychodzące - Outbound call (no answer) to [numer dst]

zajęte połączenie wychodzące - Outbound call (busy) to [numer dst]

błędne połączenie wychodzące - Outbound call (failed) to [numer dst]

  • Numer źródłowy - pole fcc_src_number__c uzupełniamy numerem dzwoniącym w postaci E.164 *
  • Numer docelowy - pole fcc_dst_number__c uzupełniamy numerem docelowym w postaci E.164 *
  • Status połączenia - pole status uzupełniane statusem połączenia (Answered, Not Answered, Busy, Failed)
  • Klasyfikator - pole fcc_call_result__c uzupełniane klasyfikatorem
  • Godzina rozpoczęcia połączenia - pole fcc_call_start_time__c uzupełniane datą i godziną rozpoczęcia połączenia
  • Godzina rozpoczęcia rozmowy - pole fcc_call_answered_time__c uzupełniane datą i godziną rozpoczęcia rozmowy np. odebrania przez agenta
  • Czas trwania połączenia - pole fcc_call_duration__c uzupełniane czasem trwania połączenia w sekundach
  • Typ połączenia - pole CallType uzupełniane kierunkiem połączenia: Inbound lub Outbound
  • Data połączenia - pole ActivityDate uzupełniane datą połączenia
  • Obiekt do którego dowiązać task - pole WhoId wskazujące identyfikator obiektu Contact, Lead lub Person Account
  • Account, do którego dowiązać task - pole WhatId wskazujące identyfikator obiektu Account
  • Właściciel taska - pole OwnerId wskazuje użytkownika, który obsługuje połączenie. Jeżeli połączenie było nieodebrane ustawiamy ownera obiektu, do którego wiążemy task. Jeżeli nie ma takiego ustawiamy usera, którym autoryzujemy komunikację.
  • Link do nagrania - pole fcc_recording__c zawierające link do nagrania połączenia

Każde połączenie przypisujemy do wybranego w Webphonie obiektu. 

* E.164 – jest to międzynarodowy standard, definiujący format numerów telefonicznych. Wymagany jest format uwzględniający kod kierunkowy kraju, np. +48500000000. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później