Wersja 9.12.0
1. Dla Klientów, którzy posiadają integrację z Salesforce.
FCC zapisuje w Salesforce informacje o połączeniu, dzięki czemu w systemie CRM dostępne są wszystkie informacje o kliencie.
Każde połączenie tworzy w systemie Salesforce obiekt task typu Phone Call będący reprezentacją tego połączenia. Uzupełniamy następujące pola:
- Temat
odebrane połączenie przychodzące - Inbound call (answered) from [numer src]
nieodebrane przez agenta połączenie przychodzące - Inbound call (missed) from [numer src]
odebrane połączenie wychodzące - Outbound call (answered) to [numer dst]
nieodebrane połączenie wychodzące - Outbound call (no answer) to [numer dst]
zajęte połączenie wychodzące - Outbound call (busy) to [numer dst]
błędne połączenie wychodzące - Outbound call (failed) to [numer dst]
- Numer źródłowy - pole fcc_src_number__c uzupełniamy numerem dzwoniącym w postaci E.164 *
- Numer docelowy - pole fcc_dst_number__c uzupełniamy numerem docelowym w postaci E.164 *
- Status połączenia - pole status uzupełniane statusem połączenia (Answered, Not Answered, Busy, Failed)
- Klasyfikator - pole fcc_call_result__c uzupełniane klasyfikatorem
- Godzina rozpoczęcia połączenia - pole fcc_call_start_time__c uzupełniane datą i godziną rozpoczęcia połączenia
- Godzina rozpoczęcia rozmowy - pole fcc_call_answered_time__c uzupełniane datą i godziną rozpoczęcia rozmowy np. odebrania przez agenta
- Czas trwania połączenia - pole fcc_call_duration__c uzupełniane czasem trwania połączenia w sekundach
- Typ połączenia - pole CallType uzupełniane kierunkiem połączenia: Inbound lub Outbound
- Data połączenia - pole ActivityDate uzupełniane datą połączenia
- Obiekt do którego dowiązać task - pole WhoId wskazujące identyfikator obiektu Contact, Lead lub Person Account
- Account, do którego dowiązać task - pole WhatId wskazujące identyfikator obiektu Account
- Właściciel taska - pole OwnerId wskazuje użytkownika, który obsługuje połączenie. Jeżeli połączenie było nieodebrane ustawiamy ownera obiektu, do którego wiążemy task. Jeżeli nie ma takiego ustawiamy usera, którym autoryzujemy komunikację.
- Link do nagrania - pole fcc_recording__c zawierające link do nagrania połączenia
Każde połączenie przypisujemy do wybranego w Webphonie obiektu.
* E.164 – jest to międzynarodowy standard, definiujący format numerów telefonicznych. Wymagany jest format uwzględniający kod kierunkowy kraju, np. +48500000000.