Wersja 9.15.0

1. System zewnętrzny będzie mógł za pomocą dedykowanej akcji API wywołać zmianę statusu agenta z wrap na przerwę.

Obecnie aby zmienić status użytkownika z wrap na przerwę z systemu zewnętrznego dwukrotnie musi zostać wywołana  akcja fcc-staff-activity. Pierwsze wywołanie kończy wrap, drugie rozpoczyna przerwę. W przypadku gdy w kolejce są połączenia oczekujące, zakończenie wrapu spowoduje odblokowanie agenta i wyjście na przerwę się nie powiedzie.

W tym celu po stronie FCC została przygotowana nowa akcja API, obsługująca tę sytuację. Jako parametr wystarczy wskazanie, na jaką przerwę chcemy wyjść. W ramach tej akcji FCC najpierw zakolejkuje wyjście na przerwę, a dopiero po tym zakończy wrap. Dzięki temu po zakończeniu wrap agent od razu rozpocznie przerwę.

Body:

{
    "activity": {
        "activity": "stop_wrap_and_start_pause",
        "desc": 12
    }
}<br>

Przy desc podajemy ID przerwy.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później