Wersja 9.15.0
1. System zewnętrzny będzie mógł za pomocą dedykowanej akcji API wywołać zmianę statusu agenta z wrap na przerwę.
Obecnie aby zmienić status użytkownika z wrap na przerwę z systemu zewnętrznego dwukrotnie musi zostać wywołana akcja fcc-staff-activity. Pierwsze wywołanie kończy wrap, drugie rozpoczyna przerwę. W przypadku gdy w kolejce są połączenia oczekujące, zakończenie wrapu spowoduje odblokowanie agenta i wyjście na przerwę się nie powiedzie.
W tym celu po stronie FCC została przygotowana nowa akcja API, obsługująca tę sytuację. Jako parametr wystarczy wskazanie, na jaką przerwę chcemy wyjść. W ramach tej akcji FCC najpierw zakolejkuje wyjście na przerwę, a dopiero po tym zakończy wrap. Dzięki temu po zakończeniu wrap agent od razu rozpocznie przerwę.
Body:
{ "activity": { "activity": "stop_wrap_and_start_pause", "desc": 12 } }<br>
Przy desc podajemy ID przerwy.