Wersja 9.18.0
Zmiany u Klientów, którzy posiadają WebPhone'a Web lub Standalone:
1. Dodanie komunikatów w WebPhone'ie w przypadku wystąpienia poniższych trudności.
• Wystąpił problem, który uniemożliwił korzystanie z urządzenia.
• Dostęp do mikrofonu jest zablokowany.
• Wystąpił błąd sprzętowy na poziomie systemu operacyjnego.
• Brak dostępu ze względów bezpieczeństwa.
• Nie znaleziono mikrofonu.
Diagnostyka sieci
Jeśli przy połączeniu wystąpią problemy sieciowe, pojawią się dodatkowe ikony i komunikaty, informujące o problemach z połączeniem. Kliknięcie ikony bądź komunikatu otworzy ekran diagnostyki połączenia.
Diagnostykę sieci będzie też można otworzyć z poziomu historii kontaktów, klikając czerwoną ikonę przy połączeniu, podczas którego pojawiły się problemy.
Diagnostyka dostępna też będzie w widoku pojedynczego połączenia.
W oknie diagnostyki dostępne będą wartości dla straty pakietów, Jitter, Rtt. Możliwe będzie wygenerowanie raportu do pliku xlsx. Po najechaniu na znak zapytania wyświetlone zostaną dodatkowe informacje, co oznacza dana statystyka.
• Straty pakietów wskazują, ile informacji nie dociera do adresata. Nie powinny one występować. W przypadku wystąpienia strat, Agent będzie miał problemy z przeprowadzeniem rozmowy telefonicznej.
• Jitter wskazuje, jak zmienia się opóźnienie. Im wyższa wartość, tym gorsza będzie jakość prowadzonych rozmów. Wartość nie powinna być wyższa od 30ms.
• Opóźnienie RTT (round-trip time) to czas pokonania przez pakiet drogi z punktu A do punktu B i z powrotem. Im wyższe opóźnienie, tym gorsza jakość prowadzonej rozmowy. Parametr ten nie powinien przekraczać 250ms.
2. W historii kontaktów będą widoczne połączenia nieodebrane, dzięki czemu agent otrzyma informacje o próbach kontaktu.