Wersja 9.18.0

Zmiany u Klientów, którzy posiadają WebPhone'a Web lub Standalone:

1.  Dodanie komunikatów w WebPhone'ie w przypadku wystąpienia poniższych trudności. 

•  Wystąpił problem, który uniemożliwił korzystanie z urządzenia.

•  Dostęp do mikrofonu jest zablokowany.

•  Wystąpił błąd sprzętowy na poziomie systemu operacyjnego.

•  Brak dostępu ze względów bezpieczeństwa.

•  Nie znaleziono mikrofonu.

Diagnostyka sieci

Jeśli przy połączeniu wystąpią problemy sieciowe, pojawią się dodatkowe ikony i komunikaty, informujące o problemach z połączeniem. Kliknięcie ikony bądź komunikatu otworzy ekran diagnostyki połączenia.

Diagnostykę sieci będzie też można otworzyć z poziomu historii kontaktów, klikając czerwoną ikonę przy połączeniu, podczas którego pojawiły się problemy. 

Diagnostyka dostępna też będzie w widoku pojedynczego połączenia.

W oknie diagnostyki dostępne będą wartości dla straty pakietów, Jitter, Rtt. Możliwe będzie wygenerowanie raportu do pliku xlsx. Po najechaniu na znak zapytania wyświetlone zostaną dodatkowe informacje, co oznacza dana statystyka.

•  Straty pakietów wskazują, ile informacji nie dociera do adresata. Nie powinny one występować. W przypadku wystąpienia strat, Agent będzie miał problemy z przeprowadzeniem rozmowy telefonicznej. 

•  Jitter wskazuje, jak zmienia się opóźnienie. Im wyższa wartość, tym gorsza będzie jakość prowadzonych rozmów. Wartość nie powinna być wyższa od 30ms.

•  Opóźnienie RTT (round-trip time) to czas pokonania przez pakiet drogi z punktu A do punktu B i z powrotem. Im wyższe opóźnienie, tym gorsza jakość prowadzonej rozmowy. Parametr ten nie powinien przekraczać 250ms.

2. W historii kontaktów będą widoczne połączenia nieodebrane, dzięki czemu agent otrzyma informacje o próbach kontaktu. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później