Wersja 9.27.0-9.29.x
1. Resetowanie czasu SLA przez agentów/nadzorców
Funkcja ta pozwoli resetować naliczony na zgłoszeniu czas SLA. Po wykonaniu resetu system rozpocznie naliczanie SLA od początku.
Reset czasu SLA dostępny będzie po nadaniu użytkownikom (agent/nadzorca) uprawnienia resetowanie SLA zgłoszenia (personel -> użytkownicy -> dodaj/edytuj -> uprawnienia).
Domyślnie uprawnienie to będzie wyłączone.
Reset-czasu-SLA---instrukcja-użytkownika.pdf
2. Możliwość skonfigurowania przez administratora wątkowania wiadomości
Administrator będzie mógł skonfigurować kampanię Desk w taki sposób, że będzie ona wątkowała wiadomości na podstawie nie tylko id ticketu zawartego w temacie, ale również na podstawie całego tematu wiadomości. Dzięki temu wiadomość zostanie prawidłowo zwątkowana, nawet jeżeli system otrzyma dwa maile przed założeniem zgłoszenia. Funkcja będzie konfigurowalna z poziomu administratora w zakładce zgłoszenia w edycji kampanii.
3. Możliwość podglądu ostatniej wiadomości na zgłoszeniu
Użytkownik będzie mógł podejrzeć treść ostatniej wiadomości e-mail, jaka została odebrana w zgłoszeniu, dzięki czemu bez otwierania okna zgłoszenia będzie można zobaczyć ostatnie zapytanie klienta w danej sprawie. Przycisk jest aktywny tylko wtedy, gdy zaznaczone jest jedno zgłoszenie. Jeżeli zaznaczono kilka zgłoszeń lub nie zaznaczono żadnego, przycisk będzie nieaktywny. W przypadku, gdy na zgłoszeniu nie ma wiadomości przychodzących, w oknie zostanie wyświetlona treść brak wiadomości do wyświetlenia. Funkcja ta będzie dostępna na liście zgłoszeń w panelu agenta, nadzorcy i administratora.
4. Wyświetlanie pól rekordów w podglądzie kampanii i na liście rekordów z poziomu panelu administratora, nadzorcy i agenta
W podglądzie kampanii w panelu administratora i nadzorcy oraz na liście rekordów w panelu agenta możliwe będzie dodanie kolumn, w których wyświetlane będą dane z pól rekordów. Do wyboru będą pola istniejące w danej kampanii.
5. Udoskonalone filtrowanie zgłoszeń