Wersja 9.27.0-9.29.x

1. Resetowanie czasu SLA przez agentów/nadzorców

Funkcja ta pozwoli resetować naliczony na zgłoszeniu czas SLA. Po wykonaniu resetu system rozpocznie naliczanie SLA od początku. 

Reset czasu SLA dostępny będzie po nadaniu użytkownikom (agent/nadzorca) uprawnienia resetowanie SLA zgłoszenia (personel -> użytkownicy -> dodaj/edytuj -> uprawnienia). 

Domyślnie uprawnienie to będzie wyłączone.

Reset-czasu-SLA---instrukcja-użytkownika.pdf

2. Możliwość skonfigurowania przez administratora wątkowania wiadomości 

Administrator będzie mógł skonfigurować kampanię Desk w taki sposób, że będzie ona wątkowała wiadomości na podstawie nie tylko id ticketu zawartego w temacie, ale również na podstawie całego tematu wiadomości. Dzięki temu wiadomość zostanie prawidłowo zwątkowana, nawet jeżeli system otrzyma dwa maile przed założeniem zgłoszenia. Funkcja będzie konfigurowalna z poziomu administratora w zakładce zgłoszenia w edycji kampanii.

3. Możliwość podglądu ostatniej wiadomości na zgłoszeniu 

Użytkownik będzie mógł podejrzeć treść ostatniej wiadomości e-mail, jaka została odebrana w zgłoszeniu, dzięki czemu bez otwierania okna zgłoszenia będzie można zobaczyć ostatnie zapytanie klienta w danej sprawie. Przycisk jest aktywny tylko wtedy, gdy zaznaczone jest jedno zgłoszenie. Jeżeli zaznaczono kilka zgłoszeń lub nie zaznaczono żadnego, przycisk będzie nieaktywny. W przypadku, gdy na zgłoszeniu nie ma wiadomości przychodzących, w oknie zostanie wyświetlona treść brak wiadomości do wyświetlenia. Funkcja ta będzie dostępna na liście zgłoszeń w panelu agenta, nadzorcy i administratora. 

4. Wyświetlanie pól rekordów w podglądzie kampanii i na liście rekordów z poziomu panelu administratora, nadzorcy i agenta 

W podglądzie kampanii w panelu administratora i nadzorcy oraz na liście rekordów w panelu agenta możliwe będzie dodanie kolumn, w których wyświetlane będą dane z pól rekordów. Do wyboru będą pola istniejące w danej kampanii. 

5. Udoskonalone filtrowanie zgłoszeń

Filtrowanie-listy-zgłoszeń-ostatnie-N-dni.pdf

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później