Wersja 9.32.0
1. Dodatkowe informacje dotyczące połączeń nieodebranych w aplikacji WebPhone
W WebPhone'ie dostępna będzie lista połączeń nieodebranych przez agenta. Informacje z tej zakładki widoczne będą u wszystkich agentów. Każdy agent będzie mógł zobaczyć połączenia nieodebrane i oddzwonić do klienta. Kolorem zielonym oznaczone będą połączenia, na które dowolny agent oddzwonił, a czerwonym, na które żaden z agentów nie oddzwonił.
2. Agent może ustawić przypisanie zgłoszenia do kolejki w karcie zgłoszenia
Funkcja ta dotyczyć będzie kampanii DESK progressive i umożliwi zmianę kolejki w karcie zgłoszenia.
W karcie zgłoszenia zostanie dodane nowe pole wyboru o nazwie kolejka, które wskazywać będzie, w jakiej kolejce mailowej znajduje się zgłoszenie lub z jakiej kolejki zostało utworzone. W przypadku braku przypisania, pole pozostanie puste. W tym miejscu Agent będzie mógł zmienić przypisanie zgłoszenia do kolejki.
Zgłoszenia automatycznie przypisywane są do określonej w kampanii kolejki. Przypisanie do kolejki definiuje, do których agentów zgłoszenia mają być kierowane.