Wersja 9.32.0

1. Dodatkowe informacje dotyczące połączeń nieodebranych w aplikacji WebPhone

W WebPhone'ie dostępna będzie lista połączeń nieodebranych przez agenta. Informacje z tej zakładki widoczne będą u wszystkich agentów. Każdy agent będzie mógł zobaczyć połączenia nieodebrane i oddzwonić do klienta. Kolorem zielonym oznaczone będą połączenia, na które dowolny agent oddzwonił, a czerwonym, na które żaden z agentów nie oddzwonił. 

2. Agent może ustawić przypisanie zgłoszenia do kolejki w karcie zgłoszenia

Funkcja ta dotyczyć będzie kampanii DESK progressive i umożliwi zmianę kolejki w karcie zgłoszenia. 

W karcie zgłoszenia zostanie dodane nowe pole wyboru o nazwie kolejka, które wskazywać będzie, w jakiej kolejce mailowej znajduje się zgłoszenie lub z jakiej kolejki zostało utworzone. W przypadku braku przypisania, pole pozostanie puste. W tym miejscu Agent będzie mógł zmienić przypisanie zgłoszenia do kolejki. 

Zgłoszenia automatycznie przypisywane są do określonej w kampanii kolejki. Przypisanie do kolejki definiuje, do których agentów zgłoszenia mają być kierowane. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później