Wersja 9.33.0

1. Dodanie statusu "bezczynność" na Wallboardzie i w raportach

Status bezczynność wylicza sumaryczny czas braku aktywności agenta, tj. po zgłoszeniu gotowości w kampanii, ale przed wykonaniem czynności takich jak: 

  • połączenie z klientem, 
  • przerwa, 
  • praca z rekordem,
  • obsługa rekordu w ramach czasu WRAP,
  • obsługa rekordu w ramach dodatkowego czas WRAP,
  • obsługa rekordów nieobsłużonych,
  • transfer na połączeniu,
  • konsultacja.

2. Agent będzie mógł ustawić przypisanie zgłoszenia do kolejki w karcie zgłoszenia

Funkcja ta dotyczy kampanii DESK progressive i umożliwia zmianę kolejki w karcie zgłoszenia. 

W karcie zgłoszenia zostanie dodane nowe pole wyboru o nazwie kolejka, które wskazywać będzie, w jakiej kolejce mailowej znajduje się zgłoszenie lub z jakiej kolejki zostało utworzone. W przypadku braku przypisania pole pozostanie puste. W tym miejscu Agent będzie mógł zmienić przypisanie zgłoszenia do kolejki. 

Zgłoszenia automatycznie przypisywane są do określonej w kampanii kolejki. Przypisanie do kolejki definiuje, do których agentów zgłoszenia mają być kierowane. 

3. Wyświetlanie średniego czasu reakcji na utworzone zgłoszenie na Wallboardzie

W edycji Wallboardu w obszarze danych agent oraz kampanie dostępny będzie parametr średni czas reakcji na utworzone zgłoszenie

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później