Wersja 9.33.0
1. Dodanie statusu "bezczynność" na Wallboardzie i w raportach
Status bezczynność wylicza sumaryczny czas braku aktywności agenta, tj. po zgłoszeniu gotowości w kampanii, ale przed wykonaniem czynności takich jak:
- połączenie z klientem,
- przerwa,
- praca z rekordem,
- obsługa rekordu w ramach czasu WRAP,
- obsługa rekordu w ramach dodatkowego czas WRAP,
- obsługa rekordów nieobsłużonych,
- transfer na połączeniu,
- konsultacja.
2. Agent będzie mógł ustawić przypisanie zgłoszenia do kolejki w karcie zgłoszenia
Funkcja ta dotyczy kampanii DESK progressive i umożliwia zmianę kolejki w karcie zgłoszenia.
W karcie zgłoszenia zostanie dodane nowe pole wyboru o nazwie kolejka, które wskazywać będzie, w jakiej kolejce mailowej znajduje się zgłoszenie lub z jakiej kolejki zostało utworzone. W przypadku braku przypisania pole pozostanie puste. W tym miejscu Agent będzie mógł zmienić przypisanie zgłoszenia do kolejki.
Zgłoszenia automatycznie przypisywane są do określonej w kampanii kolejki. Przypisanie do kolejki definiuje, do których agentów zgłoszenia mają być kierowane.
3. Wyświetlanie średniego czasu reakcji na utworzone zgłoszenie na Wallboardzie
W edycji Wallboardu w obszarze danych agent oraz kampanie dostępny będzie parametr średni czas reakcji na utworzone zgłoszenie.