Wersja 9.36.0

1. Uruchomienie Centrum Pomocy

Po aktualizacji dostępna będzie funkcja Centrum Pomocy, w której użytkownik będzie mógł skorzystać z materiałów szkoleniowych, dotyczących funkcji platformy FCC. Centrum Pomocy zawierać będzie szczegółowe instrukcje konfiguracji panelu FCC oraz filmy instruktażowe.

2. Status aplikacji mobilnej na Wallboardzie

W Wallboardzie dodana zostanie statystyka status aplikacji mobilnej, która wskazywać będzie, czy aplikacja jest aktywna bądź nieaktywna.

     Aktywna – agent jest zalogowany w aplikacji, a w przeciągu ostatnich 15 minut aplikacja komunikowała się z FCC.

     Nieaktywna – agent nie jest zalogowany w aplikacji, a aplikacja nie kontaktuje się z FCC przez więcej niż 15 minut.

3. Brak pól wymaganych przy dodawaniu wpisu do książki telefonicznej

Dodając wpis do książki telefonicznej nie będzie konieczności uzupełniania pól adres e-mail lub numer telefonu, dzięki czemu użytkownik będzie mieć dowolność w dodawaniu danych kontaktu.

4. Ujednolicenie kolorystyki statusów w FCC i WebPhone'ie

W FCC i WebPhone'ie ujednolicone zostaną kolory statusów użytkowników.

5. Wyświetlanie ilości obsłużonych zgłoszeń w dniu roboczym

W Wallboardzie dodane zostaną dwie statystyki: ilość zgłoszeń zareagowanych w ciągu 1 dnia roboczego oraz ilość zgłoszeń zareagowanych powyżej 1 dnia roboczego.

Użytkownik będzie mógł zdefiniować źródło parametru, co pozwoli wyświetlić statystyki dla każdego kanału komunikacji z osobna. Okno czasowe dnia roboczego wyznaczane będzie polityką SLA.

6. Informacja w WebPhone'ie w przypadku problemów z szyną komunikacyjną

Użytkownik WebPhone'a w przypadku trudności z transmisją danych otrzyma komunikat z informacją, że wykryto problemy z szyną komunikacyjną.

Taki komunikat może mieć związek z brakiem połączenia z Internetem bądź problemami z usługą po stronie WebPhone'a. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później