Wersja 9.36.0
1. Uruchomienie Centrum Pomocy
Po aktualizacji dostępna będzie funkcja Centrum Pomocy, w której użytkownik będzie mógł skorzystać z materiałów szkoleniowych, dotyczących funkcji platformy FCC. Centrum Pomocy zawierać będzie szczegółowe instrukcje konfiguracji panelu FCC oraz filmy instruktażowe.
2. Status aplikacji mobilnej na Wallboardzie
W Wallboardzie dodana zostanie statystyka status aplikacji mobilnej, która wskazywać będzie, czy aplikacja jest aktywna bądź nieaktywna.
Aktywna – agent jest zalogowany w aplikacji, a w przeciągu ostatnich 15 minut aplikacja komunikowała się z FCC.
Nieaktywna – agent nie jest zalogowany w aplikacji, a aplikacja nie kontaktuje się z FCC przez więcej niż 15 minut.
3. Brak pól wymaganych przy dodawaniu wpisu do książki telefonicznej
Dodając wpis do książki telefonicznej nie będzie konieczności uzupełniania pól adres e-mail lub numer telefonu, dzięki czemu użytkownik będzie mieć dowolność w dodawaniu danych kontaktu.
4. Ujednolicenie kolorystyki statusów w FCC i WebPhone'ie
W FCC i WebPhone'ie ujednolicone zostaną kolory statusów użytkowników.
5. Wyświetlanie ilości obsłużonych zgłoszeń w dniu roboczym
W Wallboardzie dodane zostaną dwie statystyki: ilość zgłoszeń zareagowanych w ciągu 1 dnia roboczego oraz ilość zgłoszeń zareagowanych powyżej 1 dnia roboczego.
Użytkownik będzie mógł zdefiniować źródło parametru, co pozwoli wyświetlić statystyki dla każdego kanału komunikacji z osobna. Okno czasowe dnia roboczego wyznaczane będzie polityką SLA.
6. Informacja w WebPhone'ie w przypadku problemów z szyną komunikacyjną
Użytkownik WebPhone'a w przypadku trudności z transmisją danych otrzyma komunikat z informacją, że wykryto problemy z szyną komunikacyjną.
Taki komunikat może mieć związek z brakiem połączenia z Internetem bądź problemami z usługą po stronie WebPhone'a.