Wersja 9.40.0

1. Wrap dla połączeń poza kampanią widoczny na Wallboardzie

Parametry obecny status agenta oraz czas trwania aktualnego statusu agenta (obszar agenci), widoczne na Wallboardzie, będą wyświetlać wrap dla połączeń spoza kampanii. W statystyce obecny status agenta widoczna będzie nazwa statusu, tj. wrap. W parametrze czas trwania aktualnego statusu agenta wskazany będzie czas wrapu, liczony od rozpoczęcia statusu do jego zakończenia.

2. Wyłączenie maski dla PDS dashboard
Administrator będzie mógł otworzyć PDS Dashboard dla kilku kampanii jednocześnie. Każdy z tych paneli będzie na bieżąco aktualizowany. Osobne okna nie będą powodować błędów w wyświetlanych danych. Zdjęcie maski spowoduje, że okna PDS Dashboard nie będą blokować funkcjonalności platformy FCC.

3. Automatyczne tworzenie lub przypisywanie rekordu nieistniejącego w miniCRM
W integracji z systemami CRM dodana zostanie funkcja automatycznie utwórz lub przypisz rekord w miniCRM. Jeżeli rekord, na którym prowadzona jest rozmowa z klientem, nie istnieje w miniCRM, zostanie on automatycznie utworzony i przypisany na podstawie danych ze zintegrowanego systemu CRM.
Jeżeli dane pobrane z systemu CRM będą niepoprawne, wyświetlony zostanie komunikat: Rekord, który próbujesz utworzyć, zawiera błędne dane (numer telefonu lub e-mail). Zweryfikuj i popraw je w widoku ręcznego tworzenia rekordu. Nastąpi też przekierowanie do okna edycji rekordu, w którym możliwe będzie poprawienie danych.
W przypadku braku identyfikacji rekord zostanie automatycznie utworzony. W przypadku identyfikacji z jednym rekordem nastąpi automatyczne przypisanie. Przy identyfikacji z dwoma rekordami bądź ich większą liczbą nastąpi automatyczne przypisanie do najstarszego rekordu.

4. Dodawanie rekordu do miniCRM w integracjach z systemami CRM
W integracji z systemem CRM możliwe będzie dodanie rekordu przez aplikację WebPhone. W przypadku nieistniejącego rekordu, w WebPhone'ie wyświetlona zostanie informacja: Brak jednoznacznej identyfikacji rekordu w miniCRM. Czy chcesz go utworzyć?. Do wyboru będą dwie opcje: utwórz bądź anuluj. Po kliknięciu utwórz na podstawie danych ze zintegrowanego systemu CRM zostanie utworzony rekord.
Jeżeli w systemie CRM istnieje kilka rekordów, użytkownik będzie musiał wskazać, na podstawie którego z nich ma zostać utworzony rekord w miniCRM. Po wybraniu rekordu nastąpi przekierowanie do widoku z informacją: Taki rekord nie istnieje w miniCRM. Czy chcesz go utworzyć?
Do wyboru będą dwie opcje: utwórz bądź anuluj. Po kliknięciu utwórz, na podstawie danych ze zintegrowanego systemu CRM, zostanie utworzony rekord.

5. Dodanie identyfikatora rekordu do webhooka

Webhook zmiana parametrów zgłoszenia zawierać będzie ID rekordu, dzięki czemu po otrzymaniu komunikatu możliwe jest odnalezienie konkretnego rekordu i zgłoszenia, dla którego zostały zmienione parametry.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później