Wersja 9.41.0
1. Weryfikacja poprawności adresu e-mail oraz numeru telefonu podczas importu
Podczas importu rekordów z pliku system będzie weryfikował poprawność
adresu e-mail oraz
numeru
telefonu. W przypadku błędnych danych wyświetlony zostanie komunikat z linkiem, w którym dostępny będzie raport ze wszystkimi błędnymi rekordami:
W importowanym pliku jest X błędnych wpisów. Sprawdź powiadomienia w celu weryfikacji szczegółów.
Użytkownik będzie mógł pobrać plik, by poprawić dane i wgrać rekordy.
Po kliknięciu linku raport będzie dostępny w zakładce
raportowanie -> pliki do pobrania.
Funkcja ta dotyczy importu rekordów do kampanii w FCC oraz importu rekordów w miniCRM.
! W przypadku kampanii mass mail wysyłka będzie realizowana dla rekordów z poprawnymi danymi. Po wgraniu poprawionej bazy zostanie uruchomiona kolejna wysyłka. Jeżeli wysyłka mass mail ma być realizowana jednorazowo, przed wgraniem rekordów należy wyłączyć kampanię. Po wgraniu całej bazy rekordów należy włączyć kampanię, wtedy zostanie uruchomiona wysyłka mass mail.
2. Wymagalność wybranych parametrów zgłoszeń
W edycji kampanii w zakładce
zgłoszenia przy parametrach
typ zgłoszeń i
priorytet zgłoszeń dodane zostaną checkboxy, którymi będzie można wskazać
wymagalność danego pola. Wymagalność pola oznacza, że użytkownik nie będzie mógł zapisać czy zamknąć karty zgłoszenia bez uzupełnienia wymaganych pól. Jeśli agent nie uzupełni wymaganego parametru, pole zostanie zaznaczone kolorem czerwonym. Wyświetli się też komunikat o treści
brak danych w wymaganych polach.
Po upłynięciu czasu
wrap zgłoszenie zostanie zamknięte, nawet jeśli nie zostały uzupełnione wymagane parametry. Agent będzie musiał uzupełnić wymagane pola po otwarciu karty zgłoszenia na statusie
nieobsłużony.
3. Możliwość wyboru dodatkowych parametrów zgłoszeń per kampania
W zakładce
kampanie -> zgłoszenia -> parametry zgłoszeń możliwe jest utworzenie dodatkowych parametrów zgłoszeń, które mają być dostępne w karcie zgłoszenia.
Po aktualizacji będzie możliwość zdefiniowania, które parametry mają być dostępne w danej kampanii.
W edycji kampanii w zakładce
zgłoszenia zostanie dodany przycisk
dodatkowe parametry. Po jego kliknięciu otworzy się okno, w którym dostępne będą wszystkie parametry, które w parametrach zgłoszeń zostały oznaczone checkboxem
wyświetlaj na karcie zgłoszenia.
W oknie dodatkowych parametrów widoczne będą dwie kolumny.
- Pole aktywne w kampanii - zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie spowoduje, że dany parametr będzie dostępny w karcie zgłoszenia wybranej kampanii.
- Pole wymagane - zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie spowoduje, że użytkownik nie będzie mógł zapisać czy zamknąć karty zgłoszenia bez uzupełnienia wymaganych pól.
Po zdefiniowaniu pól konieczne będzie
zapisanie zmian.
4. Identyfikacja klienta w integracji z Messengerem
Identyfikacja klienta w FCC odbywa się na podstawie adresu e-mail, numeru telefonu oraz imienia i nazwiska. W konfiguracji integracji dostępne będą dwa checkboxy:
pytaj o numer telefonu oraz
pytaj o adres e-mail. W przypadku ich zaznaczenia na początku konwersacji z klientem wyświetlane będą szybkie zapytania z prośbą o podanie numeru telefonu i adresu e-mail.