Wersja 9.41.0

1. Weryfikacja poprawności adresu e-mail oraz numeru telefonu podczas importu

Podczas importu rekordów z pliku system będzie weryfikował poprawność adresu e-mail oraz numeru telefonu. W przypadku błędnych danych wyświetlony zostanie komunikat z linkiem, w którym dostępny będzie raport ze wszystkimi błędnymi rekordami:
W importowanym pliku jest X błędnych wpisów. Sprawdź powiadomienia w celu weryfikacji szczegółów. 
Użytkownik będzie mógł pobrać plik, by poprawić dane i wgrać rekordy. 
Po kliknięciu linku raport będzie dostępny w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.  

Funkcja ta dotyczy importu rekordów do kampanii w FCC oraz importu rekordów w miniCRM. 

! W przypadku kampanii mass mail wysyłka będzie realizowana dla rekordów z poprawnymi danymi. Po wgraniu poprawionej bazy zostanie uruchomiona kolejna wysyłka. Jeżeli wysyłka mass mail ma być realizowana jednorazowo, przed wgraniem rekordów należy wyłączyć kampanię. Po wgraniu całej bazy rekordów należy włączyć kampanię, wtedy zostanie uruchomiona wysyłka mass mail. 
2. Wymagalność wybranych parametrów zgłoszeń
W edycji kampanii w zakładce zgłoszenia przy parametrach typ zgłoszeń i priorytet zgłoszeń dodane zostaną checkboxy, którymi będzie można wskazać wymagalność danego pola. Wymagalność pola oznacza, że użytkownik nie będzie mógł zapisać czy zamknąć karty zgłoszenia bez uzupełnienia wymaganych pól. Jeśli agent nie uzupełni wymaganego parametru, pole zostanie zaznaczone kolorem czerwonym. Wyświetli się też komunikat o treści brak danych w wymaganych polach
Po upłynięciu czasu wrap zgłoszenie zostanie zamknięte, nawet jeśli nie zostały uzupełnione wymagane parametry. Agent będzie musiał uzupełnić wymagane pola po otwarciu karty zgłoszenia na statusie nieobsłużony.
3. Możliwość wyboru dodatkowych parametrów zgłoszeń per kampania
W zakładce kampanie -> zgłoszenia -> parametry zgłoszeń możliwe jest utworzenie dodatkowych parametrów zgłoszeń, które mają być dostępne w karcie zgłoszenia. 
Po aktualizacji będzie możliwość zdefiniowania, które parametry mają być dostępne w danej kampanii. 
W edycji kampanii w zakładce zgłoszenia zostanie dodany przycisk dodatkowe parametry. Po jego kliknięciu otworzy się okno, w którym dostępne będą wszystkie parametry, które w parametrach zgłoszeń zostały oznaczone checkboxem wyświetlaj na karcie zgłoszenia
W oknie dodatkowych parametrów widoczne będą dwie kolumny. 
  • Pole aktywne w kampanii - zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie spowoduje, że dany parametr będzie dostępny w karcie zgłoszenia wybranej kampanii. 
  • Pole wymagane - zaznaczenie checkboxa w tej kolumnie spowoduje, że użytkownik nie będzie mógł zapisać czy zamknąć karty zgłoszenia bez uzupełnienia wymaganych pól. 
Po zdefiniowaniu pól konieczne będzie zapisanie zmian
4. Identyfikacja klienta w integracji z Messengerem
Identyfikacja klienta w FCC odbywa się na podstawie adresu e-mail, numeru telefonu oraz imienia i nazwiska. W konfiguracji integracji dostępne będą dwa checkboxy: pytaj o numer telefonu oraz pytaj o adres e-mail. W przypadku ich zaznaczenia na początku konwersacji z klientem wyświetlane będą szybkie zapytania z prośbą o podanie numeru telefonu i adresu e-mail. 
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później