Wersja 9.44.0
1. Konfiguracja zapytań o numer telefonu i adres e-mail w integracji z Messengerem
Administrator będzie miał możliwość wprowadzenia własnych treści zapytań o numer telefonu i adres e-mail. Zapytania te wysyłane będą automatycznie w konwersacji, jeśli w ustawieniach funkcja ta będzie aktywna.
2. Identyfikacja kontaktu w integracji z Messengerem
Kontakt identyfikowany będzie na podstawie imienia i nazwiska, numeru telefonu oraz adresu e-mail.
Użytkownikowi, który napisze na Messengerze, wyświetlane będą zapytania o numer telefonu i adres e-mail. W konwersacji użytkownik otrzyma propozycje odpowiedzi na podstawie danych pobranych z Facebooka (dane te muszą być zdefiniowane jako publiczne oraz przypisane do jednego konta). W innym wypadku użytkownik nie otrzyma podpowiedzi.
Jeśli kontakt zostanie zidentyfikowany w FCC, agentowi wyświetlone zostanie okno rekordu.
W przypadku identyfikacji niejednoznacznej, agentowi wyświetlone zostanie okno identyfikacji, w którym konieczne będzie wskazanie bądź stworzenie nowego rekordu.
3. Zapisywanie danych na rekordzie w integracji z Messengerem
W przypadku jednoznacznej identyfikacji, gdy zapisane na rekordzie dane różnią się od danych podawanych w konwersacji, imię i nazwisko zostanie nadpisane, a numer telefonu i adres e-mail zostaną dopisane.
4. Możliwość wprowadzenia dowolnej wartości celu agenta i celu kampanii
Agent będzie mógł wprowadzić dowolną wartość, która będzie doliczana do realizacji celu agenta i celu kampanii, dzięki czemu będzie możliwość wprowadzania faktycznych kwot sprzedaży.
Funkcja ta będzie dostępna, jeśli w konfiguracji celu dla wybranego klasyfikatora administrator zaznaczy checkbox w kolumnie dowolna wartość. Po jego zaznaczeniu nie będzie konieczności uzupełniania pola wartość klasyfikatora.
5. Na liście kontaktów w WebPhone'ie dodana zostanie ikona, dzięki której użytkownik przejdzie do historii wszystkich interakcji na danym kontakcie (połączenia, wiadomości SMS, wiadomości e-mail, chat).