Wersja 9.46.0

1. Nowe ikony w historii kontaktu w WebPhone'ie

W historii kontaktu dodane zostaną ikony dla konkretnych aktywności:

a) odebrane połączenie wychodzące,
b) odebrane połączenie przychodzące,
c) nieodebrane/odrzucone połączenie wychodzące,
d) nieodebrane/odrzucone połączenie przychodzące,
e) zajęte/nieudane połączenie wychodzące,
f) zajęte/nieudane połączenie przychodzące,
g) e-mail przychodzący,
h) e-mail wychodzący,
i) chat,
j) SMS przychodzący,
k) SMS wychodzący.

2. Nowe żądanie EAPI

Za pomocą EAPI możliwe będzie usunięcie wszystkich rekordów, które zawierają wskazany w żądaniu numer telefonu bądź adres e-mail. Funkcja ta przyda się w przypadku realizacji procedury zapomnienia danych (RODO).

3. Ankieta automatyczna - możliwość zdefiniowania czasu oczekiwania na odpowiedź

W bloczku pytanie dodane zostanie pole konfiguracji maksymalnego czasu oczekiwania na odpowiedź. Możliwe będzie określenie czasu w zakresie 1-30s.

4. Dopisywanie danych kontaktowych

W przypadku niejednoznacznej identyfikacji, gdy zapisane na rekordzie dane kontaktowe różnią się od danych podanych przez klienta, informacje przekazane przez klienta zostaną automatycznie dopisane do rekordu i ustawione jako domyślne.
Funkcja ta dotyczy połączeń, chatu z ankietą, wiadomości e-mail, wiadomości SMS, integracji z Messengerem oraz formularzy WWW. 

5. Centrum Pomocy

Centrum Pomocy dostępne będzie po kliknięciu przycisku pomoc w platformie FCC.

6. SiteCall - lista państw
W konfiguracji SiteCall administrator będzie mógł zdefiniować listę państw, do których będzie można dzwonić.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później