Wersja 9.46.0
1. Nowe ikony w historii kontaktu w WebPhone'ie
W historii kontaktu dodane zostaną ikony dla konkretnych aktywności:
a) odebrane połączenie wychodzące,
b) odebrane połączenie przychodzące,
c) nieodebrane/odrzucone połączenie wychodzące,
d) nieodebrane/odrzucone połączenie przychodzące,
e) zajęte/nieudane połączenie wychodzące,
f) zajęte/nieudane połączenie przychodzące,
g) e-mail przychodzący,
h) e-mail wychodzący,
i) chat,
j) SMS przychodzący,
k) SMS wychodzący.
2. Nowe żądanie EAPI
Za pomocą EAPI możliwe będzie usunięcie wszystkich rekordów, które zawierają wskazany w żądaniu numer telefonu bądź adres e-mail. Funkcja ta przyda się w przypadku realizacji procedury zapomnienia danych (RODO).
3. Ankieta automatyczna - możliwość zdefiniowania czasu oczekiwania na odpowiedź
W bloczku pytanie dodane zostanie pole konfiguracji maksymalnego czasu oczekiwania na odpowiedź. Możliwe będzie określenie czasu w zakresie 1-30s.
4. Dopisywanie danych kontaktowych
W przypadku niejednoznacznej identyfikacji, gdy zapisane na rekordzie dane kontaktowe różnią się od danych podanych przez klienta, informacje przekazane przez klienta zostaną automatycznie dopisane do rekordu i ustawione jako domyślne.
Funkcja ta dotyczy połączeń, chatu z ankietą, wiadomości e-mail, wiadomości SMS, integracji z Messengerem oraz formularzy WWW.
5. Centrum Pomocy
Centrum Pomocy dostępne będzie po kliknięciu przycisku pomoc w platformie FCC.
6. SiteCall - lista państw
W konfiguracji SiteCall administrator będzie mógł zdefiniować listę państw, do których będzie można dzwonić.