Wersja 9.48.0

1. Dopisywanie danych kontaktowych

W przypadku niejednoznacznej identyfikacji, gdy zapisane na rekordzie dane kontaktowe różnią się od danych podanych przez klienta, informacje przekazane przez klienta zostaną automatycznie dopisane do rekordu, ale nie będą ustawiane jako domyślne.
Funkcja ta dotyczy połączeń, chatu z ankietą, wiadomości e-mail, wiadomości SMS oraz integracji z Messengerem.

2. Strona rozłączenia połączenia w raporcie

W raporcie kontakty dodana zostanie kolumna o nazwie strona rozłączająca, w której wskazane będzie, kto rozłączył połączenie: agent, system, klient.
Pozycja system zarezerwowana będzie dla połączeń rozłączonych przez predictive lub scenariusz IVR.

3. Numer użyty do prezentacji widoczny w raporcie

W raporcie kontakty w kolumnie numer/adres źródłowy wskazywany będzie numer, którym połączenie wychodzące faktycznie było prezentowane u odbiorcy. W przypadku braku prezentacji wskazana będzie wartość annonymous

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później