Wersja 2022.23.x

1.Licencja focus UC

Wprowadzony zostaje nowy poziom użytkownika: Użytkownik Focus UC. Użytkownik Focus UC jest użytkownikiem PBX z licencją na kartę kontaktu w WP. Jest to licencja rangą wyższa od licencji PBX i niższa od licencji agenta FCC.

W przypadku wykupienia licencji na kartę kontaktu w WP dla użytkownika PBX, w zakładce UPRAWNIENIA w oknie edycji użytkownika pojawia się możliwość skonfigurowania Użytkownik Focus UC, gdzie można znaleźć 3 checkboxy (dotychczas wyświetlane w uprawnieniach użytkownika PBX dostępne po wykupieniu licencji na kartę kontaktu w WP):

  1. Dostęp do listy kontaktów w WebPhone
  2. Dostęp do karty kontaktu w WebPhone
  3. Możliwość edycji kontaktu w WebPhone

Uprawnienia użytkownika Focus UC w konfiguracji w oknie edycji użytkownika są widoczne jedynie pod dwoma warunkami:

a) Wykupiona licencja na mini CRM

b) Wykupiona licencja na kartę kontaktuNależy pamiętać, że system pozwala na zastąpienie licencji niższej np. nadmiarowy użytkownik PBX wykorzysta licencję agenta FCC. Analogicznie ma to miejsce w przypadku licencji Focus UC - dodanie użytkownika powyżej zakupionej ilości spowoduje wykorzystanie licencji użytkownika FCC.

2.Licznik znaków w oknie czat

W oknie do tworzenia wiadomości chat  w panelu agenta wyświetlany jest licznik znaków, który na bieżąco pokazuje liczbę wpisywanych znaków.

3.Poczta głosowa potrafi nagrać wiadomości dłuższe niż 60 sekund 

Po skonfigurowaniu dłuższego czasu nagrywania w poczcie głosowej, istnieje możliwość nagrania wiadomości dłuższej niż 60 sek.

4.Rozszerzenie zakresu dat w generowaniu raportów

Przedział czasowy, z którego można generować raporty ustawiany w filtrach w otwartym oknie raportu został zwiększony do 95 dni.

5. Migracja włączająca feature webhook_ticket_changed_show_record_id

Dokładnie po 2 tygodniach od dnia aktualizacji nastąpi modyfikacja w zwracanych danych w webhookach.

Dla webhooka TicketChanged (eventName) zostanie zwrócona dodatkowa informacja. Tą informacją jest ID rekordu. Okrojony przykład webhooka:

{
"eventName": "TicketChanged",
...
"data": {
...
"recordId": 1234 <--- NOWA WARTOŚĆ
}
}<br>
	
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później