Wersja 2022.25.x
1. Dodanie uprawnienia do historii kontaktów
Wraz z aktualizacją dodane zostanie uprawnienie do
historii kontaktów. Użytkownicy, którym takie uprawnienie zostanie nadane, będą mieli wgląd do historii kontaktów w oknie rekordu w FCC, szczegółów rekordu w podglądzie kampanii w FCC oraz historii kontaktów w aplikacji WebPhone. Uprawnienie to domyślnie będzie
aktywne.
2. Możliwość usunięcia grupy użytkowników po zakończeniu pracy kampanii
Możliwe będzie usunięcie grupy użytkowników, przypisanej do kampanii, po zakończeniu pracy kampanii. Dotychczas po wyłączeniu kampanii nie było możliwości usunięcia grupy użytkowników. Po aktualizacji będzie można usunąć grupę
jedynie po zakończeniu kampanii.
3. Możliwość wprowadzenia dowolnej wartości celu agenta i celu kampanii
Agent będzie mógł wprowadzić dowolną wartość, która będzie doliczana do realizacji
celu agenta i
celu kampanii, dzięki czemu będzie możliwość wprowadzania faktycznych kwot sprzedaży.
Funkcja ta będzie dostępna, jeśli w konfiguracji celu dla wybranego klasyfikatora administrator zaznaczy checkbox w kolumnie
dowolna wartość. Po jego zaznaczeniu nie będzie konieczności uzupełniania pola
wartość klasyfikatora.
W celu aktywacji usługi konieczny jest kontakt z opiekunem handlowym.
4. Zapisywanie danych o konsultacjach w historii kontaktów w miniCRM
Po aktualizacji w historii kontaktu na rekordzie widoczne będą konsultacje, które były wykonywane do innego agenta lub na kolejkę.