Wersja 2023-01
1. Integracja z Salesforce
! Zmiany będą widoczne dla wszystkich użytkowników integracji z Salesforce po 16.01.2023 po zainstalowaniu nowej paczki Salesforce w wersji 2.12.
a) Użytkownicy będą mieli możliwość tworzenia spraw dla połączeń niezidentyfikowanych. W przypadku aktywnej opcji automatycznego tworzenia spraw, przycisk dodaj nową sprawę nie będzie wyświetlany. Zamiast tego wyświetlany będzie przycisk otwórz sprawę, który otworzy przypisaną sprawę.
b) Zmieniony zostanie widok ekranu z poziomu zakładki moje połączenia dla połączeń niezidentyfikowanych.
Dla połączeń zidentyfikowanych widok pozostaje bez zmian.
! Zalecana jest aktualizacja paczki do wersji 2.12
2. Integracja z Salesforce
WebPhone pobiera dane w polu related to po odebraniu połączenia. W przypadku połączenia niezidentyfikowanego pole related to jest widoczne, jednak nie ma możliwości wyszukania case, by przypisać kontakt. Connector Salesforce będzie akceptował przypisywanie połączeń do pustego case (bez ustawionego acconut/contact). W zależności od okoliczności połączenie będzie inaczej przypisywane.
- Połączenie przychodzące i niezidentyfikowane z aktywną integracją Salesforce i aktywną opcją automatycznie twórz nową sprawę zawsze będzie posiadać przycisk otwórz sprawę. Pole related to będzie wypełnione.
- Połączenie przychodzące i niezidentyfikowane z aktywną integracją Salesforce i nieaktywną opcją automatycznie twórz nową sprawę zawsze będzie posiadać przycisk dodaj sprawę. Pole related to będzie puste bez możliwości interakcji.
- Połączenie z identyfikacją wieloznaczną będzie traktowane jako niezidentyfikowane. W przypadku identyfikacji task stworzony dla połączenia przypinany będzie do wybranego obiektu.
- Połączenie z identyfikacją jednoznaczną wyświetlać będzie najmłodszy niezamknięty case, jeżeli obiekt będzie taki posiadać. Jeśli nie, zostanie utworzony nowy case.
- W przypadku posiadania sprawy dla połączenia zidentyfikowanego w tle otwierać się będzie obiekt case.
- Szczegóły połączenia w moich połączeniach w WebPhone'ie otwierane będą w platformie CRM.