Wersja 2023-01

1. Integracja z Salesforce

! Zmiany będą widoczne dla wszystkich użytkowników integracji z Salesforce po 16.01.2023 po zainstalowaniu nowej paczki Salesforce w wersji 2.12.

a) Użytkownicy będą mieli możliwość tworzenia spraw dla połączeń niezidentyfikowanych. W przypadku aktywnej opcji automatycznego tworzenia spraw, przycisk dodaj nową sprawę nie będzie wyświetlany. Zamiast tego wyświetlany będzie przycisk otwórz sprawę, który otworzy przypisaną sprawę.

b) Zmieniony zostanie widok ekranu z poziomu zakładki moje połączenia dla połączeń niezidentyfikowanych

Dla połączeń zidentyfikowanych widok pozostaje bez zmian.

! Zalecana jest aktualizacja paczki do wersji 2.12

2. Integracja z Salesforce

WebPhone pobiera dane w polu related to po odebraniu połączenia. W przypadku połączenia niezidentyfikowanego pole related to jest widoczne, jednak nie ma możliwości wyszukania case, by przypisać kontakt. Connector Salesforce będzie akceptował przypisywanie połączeń do pustego case (bez ustawionego acconut/contact). W zależności od okoliczności połączenie będzie inaczej przypisywane.

  • Połączenie przychodzące i niezidentyfikowane z aktywną integracją Salesforce i aktywną opcją automatycznie twórz nową sprawę zawsze będzie posiadać przycisk otwórz sprawę. Pole related to będzie wypełnione.
  • Połączenie przychodzące i niezidentyfikowane z aktywną integracją Salesforce i nieaktywną opcją automatycznie twórz nową sprawę zawsze będzie posiadać przycisk dodaj sprawę. Pole related to będzie puste bez możliwości interakcji.
  • Połączenie z identyfikacją wieloznaczną będzie traktowane jako niezidentyfikowane. W przypadku identyfikacji task stworzony dla połączenia przypinany będzie do wybranego obiektu.
  • Połączenie z identyfikacją jednoznaczną wyświetlać będzie najmłodszy niezamknięty case, jeżeli obiekt będzie taki posiadać. Jeśli nie, zostanie utworzony nowy case.
  • W przypadku posiadania sprawy dla połączenia zidentyfikowanego w tle otwierać się będzie obiekt case.
  • Szczegóły połączenia w moich połączeniach w WebPhone'ie otwierane będą w platformie CRM.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później