Wersja 2023-04

1. SiteCall - formatowanie treści w edytorze wizualnym

Formatowanie treści wklejanych do edytora wizualnego SiteCall będzie od teraz możliwe jedynie w podglądzie widgetu SiteCall , a nie w panelu bocznym edytora. Wklejane treści będą czyszczone z formatowania nieobsługiwanego przez edytor.

Po aktualizacji edycja formatowania wprowadzanego tekstu w panelu bocznym zostanie zablokowana. Będzie ona możliwa jedynie w podglądzie widgetu SiteCall za pomocą dostępnych opcji formatowania.

W przypadku wklejenia tekstu w panelu bocznym, zostanie on wyczyszczony z formatowania i pozostawiony w formie kodu HTML.

W przypadku wklejenia tekstu w podgląd widgetu SiteCall, zdjęte zostanie jedynie formatowanie, które nie jest obsługiwane przez edytor SiteCall. Nie będzie już możliwości wklejenia zdjęć i obrazów. Zalecane jest korzystanie z opcji wklejania i formatowania tekstu z tego poziomu.

2. SiteCall - konieczność zdefiniowania numerów dozwolonych  

Po aktualizacji w edytorze SiteCall konieczne będzie zdefiniowanie dozwolonych numerów, na które będą mogły być wykonywane połączenia. W obszarze dozwolone numery należy wybrać państwa (numery kierunkowe), do których będzie można się dodzwonić. Jeżeli nie zostanie wprowadzone żadne państwo, nie będzie możliwości zapisania ustawień SiteCall.

3. Modyfikacja widoku karty zgłoszenia

Po aktualizacji dostępny będzie dla agentów nowy widok karty zgłoszenia.

- Zgłoszenie będzie otwierane w większym oknie, dzięki czemu agenci będą mieć dostępny większy obszar roboczy. Domyślnie okno będzie zajmowało całą wolną przestrzeń ekranu. Jeżeli użytkownik zapisze rozmiar okna, zostanie on zachowany.

- Zmieniony zostanie układ elementów karty zgłoszenia. Parametry zgłoszeń wyświetlane będą z lewej strony okna, dzięki czemu w dowolnym momencie będą one dostępne dla agenta. Z prawej strony okna wyświetlana będzie historia zgłoszenia oraz edytor wiadomości.

- Edytor wiadomości domyślnie będzie widoczny w pomniejszonej wersji. Kliknięcie pola do wprowadzania treści spowoduje jego powiększenie i wyświetlenie całego elementu. Po rozwinięciu edytora użytkownik może zdecydować, jakiej wysokości ma być pole.

- W zależności od typu wiadomości, jaką użytkownik będzie chciał napisać, wyświetlane będą różne pola.

Dla odpowiedz wszystkim/odpowiedz email/przekaż dalej/wiadomość wewnętrzna wyświetlane będą pola do i wiadomość oraz przycisk od/DW/UDW (From/CC/BCC). Po kliknięciu przycisku od/DW/UDW możliwe będzie uzupełnienie tych pól. Ponowne kliknięcie przycisku ukryje je.

W przypadku wiadomości SMS wyświetlane będzie pole do.

W notatce prywatnej nie będzie dodatkowych pól.

- Wszelkie wiadomości dłuższe niż 20 wersów będą zwijane, widoczny będzie tylko fragment wiadomości. Dostępny będzie przycisk rozwiń/zwiń, który umożliwi rozwijanie i zwijanie wiadomości.

- Opcje formatowania treści będą dostępne pod przyciskiem T.

- Użytkownik będzie mógł dodać grafikę do treści wiadomości e-mail.

- Użytkownik będzie mógł anulować wprowadzane w treści zmiany.

- Po najechaniu na ikonę funkcji wyświetlana będzie nazwa danej funkcji.

- Użytkownik będzie mógł przełączyć się w tryb źródła, gdzie będą wyświetlane tagi HTML.

- Po otwarciu zgłoszenia karta zostanie przewinięta do edytora wiadomości. Jeżeli sortowanie historii ustawione będzie na od najnowszych do najstarszych pole wiadomości będzie widoczne na górze. Jeśli sortowanie będzie od najstarszych do najnowszych pole wiadomości będzie dostępne na dole.

- Lewa sekcja karty zgłoszenia, zawierająca parametry zgłoszenia, będzie zwijana i rozwijana za pomocą przycisku.

- Obecnie treść wiadomości i stopka edytowane są osobno. Po aktualizacji stopka będzie dodawana w tym samym polu, co treść wiadomości, by ułatwić planowanie treści wiadomości e-mail.

WebPhone 5.0

1. Menu akcji na liście kontaktów, liście połączeń nieodebranych oraz liście moich połączeń w WebPhone'ie

Na liście moich połączeń oraz liście połączeń nieodebranych po kliknięciu wybranego wersu rozwinięte zostaną szczegóły danego połączenia.

Po aktualizacji na liście kontaktów, liście połączeń nieodebranych oraz liście moich połączeń dostępne będzie menu akcji (ikona trzech kropek), które umożliwi otwarcie dodatkowych funkcji.

Kliknięcie menu akcji na liście moich połączeń umożliwi wykonanie połączenia, odsłuchanie nagrania z rozmowy i podgląd połączenia.

Kliknięcie menu akcji na liście kontaktów umożliwi wykonanie połączenia, podgląd historii kontaktu i podgląd szczegółów kontaktu.

Kliknięcie menu akcji na liście połączeń nieodebranych umożliwi wykonanie połączenia.

2. Przypomnienie hasła w WebPhone'ie

Po aktualizacji użytkownik będzie mógł przypomnieć hasło w aplikacji WebPhone.

Po kliknięciu nie pamiętam hasła użytkownik zostanie przekierowany do okna, w którym musi podać adres e-mail (ten sam, który jest podany w edycji konta użytkownika w FCC) oraz domenę, na jakiej się loguje. Następnie klika przycisk wyślij hasło. Na wskazany adres mailowy zostanie wysłany link do zmiany hasła. Po jego kliknięciu użytkownik zostanie przekierowany do formularza zmiany hasła w FCC.

3. WebPhone – brak możliwości zalogowania do dwóch aplikacji jednocześnie

Użytkownik zalogowany do WebPhone'a Web lub WebPhone'a Standalone i logujący się do aplikacji WebPhone Mobile zostanie automatycznie wylogowany z WebPhone'a Web lub WebPhone'a Standalone.

Analogicznie, użytkownik zalogowany do WebPhone’a Mobile, logując się do WebPhone’a Web lub WebPhone’a Standalone, zostanie wylogowany z aplikacji mobilnej WebPhone i otrzyma komunikat o automatycznym wylogowaniu z WebPhone Mobile.

Nie będzie możliwości zalogowania do dwóch aplikacji jednocześnie.

4. Kontakty z telefonu widoczne będą w kontaktach w WebPhone'ie Mobile

Po aktualizacji kontakty zapisane w telefonie będą dostępne w aplikacji WebPhone Mobile.

W przypadku, gdy użytkownik będzie miał dostęp do miniCRM, w kontaktach będzie widział dwie zakładki: kontakty z miniCRM oraz kontakty z telefonu.

Jeśli użytkownik nie będzie miał dostępu do miniCRM, będzie widział jedną zakładkę o nazwie kontakty z telefonu.

Kontakty będą wyświetlane w kolejności alfabetycznej.

Jeżeli użytkownik będzie realizować połączenie na numerze zapisanym na telefonie, w WebPhone'ie Mobile kontakt oraz połączenie z nim związane będą wyświetlane pod nazwą z telefonu. Nazwa ta nie będzie przesyłana do FCC. W raportach będą odkładane informacje o połączeniu, jednak bez nazwy kontaktu z telefonu.

W przypadku, gdy dany numer jest zapisany zarówno w miniCRM, jak i na telefonie, połączenia z danym numerem będą wyświetlane z nazwą zapisaną w telefonie.

! Jeśli numer zapisany jest na telefonie, dane na kontakcie w WebPhone'ie Mobile będą wyświetlane nawet jeśli użytkownik będzie miał zaznaczone uprawnienie ukryj danej kontaktowe na rekordzie.

5. Dodanie uprawnienia dla użytkownika Focus UC na historię kontaktu w WebPhone’ie

Po aktualizacji dodane zostanie uprawnienie, dające użytkownikowi Focus UC dostęp do historii kontaktu w aplikacji WebPhone. Uprawnienie to będzie mógł nadać administrator w edycji konta użytkownika.

! Uprawnienie na dostęp do historii kontaktów w WebPhone znajduje się zarówno w uprawnieniach agenta, jak i użytkownika Focus UC. Jeśli użytkownik jest zarówno agentem i użytkownikiem PBX z kartą kontaktu, podczas korzystania z WebPhone'a należy upewnić się, że uprawnienie jest nadane na odpowiednim typie użytkownika. Jeśli jest ono nadane dla agenta, ale dla użytkownika Focus UC (użytkownik PBX z kartą kontaktu) nie, użytkownik zalogowany jako PBX z kartą kontaktu nie będzie mógł korzystać z historii kontaktów i odwrotnie.

Uprawnienie będzie aktywne dla użytkowników już istniejących. W przypadku tworzenia nowego użytkownika uprawnienie będzie domyślnie zaznaczone.

6. Wyświetlanie WebPhone'a Standalone nad innymi aplikacjami przy połączeniu przychodzącym

Dotychczas przy połączeniu przychodzącym wyświetlane było jedynie powiadomienie pop-up.

Po aktualizacji, w przypadku połączenia przychodzącego, aplikacja WebPhone Standalone będzie uruchamiana nad innymi aplikacjami, dzięki czemu użytkownik będzie mógł od razu obsłużyć połączenie.

7. Brak trybu DnD w aplikacji WebPhone Mobile

Po aktualizacji w aplikacji WebPhone Mobile nie będzie dostępny tryb DnD. Oznacza to, że podczas rozmowy prowadzonej w WebPhone'ie Mobile sygnalizacja przychodzących połączeń GSM nie będzie blokowana, telefon użytkownika standardowo zadzwoni. Podczas rozmowy GSM połączenie przychodzące w WebPhone'ie Mobile również będzie sygnalizowane. 

WebPhone 5.0 dostępny będzie po aktualizacjach poszczególnych serwerów, które przeprowadzane będą przez najbliższe 4 tygodnie. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później