Wersja 2023-08
- Blokada logowania w aplikacji WebPhone
Po 3 błędnych próbach logowania konto użytkownika zostanie zablokowane, a w aplikacji wyświetlony zostanie poniższy komunikat.
Konto zostało zablokowane przez 3 nieudane próby logowania. Aby odblokować skontaktuj się z osobą posiadającą uprawnienia Administratora usługi w Twojej firmie.
Zmiana hasła spowoduje zdjęcie blokady.
2. Możliwość usunięcia prywatności rekordu przez EAPI
Za pomocą akcji EAPI fcc-update-records możliwe będzie odpięcie prywatności rekordu. Przesłanie wartości null w polu private usunie prywatność wskazanemu rekordowi. Przesłanie wartości z identyfikatorem agenta przypisze prywatność wskazanemu rekordowi. Przesłanie błędnej wartości (np. nieistniejącego identyfikatora) spowoduje zwrócenie błędu. Jeżeli w polu private nie zostanie przesłana żadna wartość, na rekordzie nie zostaną wprowadzone zmiany.