Wersja 2023-08

  1. Blokada logowania w aplikacji WebPhone

Po 3 błędnych próbach logowania konto użytkownika zostanie zablokowane, a w aplikacji wyświetlony zostanie poniższy komunikat.

Konto zostało zablokowane przez 3 nieudane próby logowania. Aby odblokować skontaktuj się z osobą posiadającą uprawnienia Administratora usługi w Twojej firmie.

Zmiana hasła spowoduje zdjęcie blokady.


2. Możliwość usunięcia prywatności rekordu przez EAPI

Za pomocą akcji EAPI fcc-update-records możliwe będzie odpięcie prywatności rekordu. Przesłanie wartości null w polu private usunie prywatność wskazanemu rekordowi. Przesłanie wartości z identyfikatorem agenta przypisze prywatność wskazanemu rekordowi. Przesłanie błędnej wartości (np. nieistniejącego identyfikatora) spowoduje zwrócenie błędu. Jeżeli w polu private nie zostanie przesłana żadna wartość, na rekordzie nie zostaną wprowadzone zmiany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później