Wersja 2023-14
WebPhone 5.3.0
- WebPhone blokuje możliwość zalogowania gdy wymagana jest zmiana hasła
Po aktualizacji aplikacja WebPhone będzie blokowała możliwość zalogowania, gdy wymagana będzie zmiana hasła. Zmiana hasła odbywać się będzie w FCC. Po próbie zalogowania wyświetlony zostanie komunikat: Wymagana jest zmiana hasła. Skorzystaj z formularza zmiany hasła w panelu FCC dostępnym po próbie zalogowania.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Aplikacja WebPhone
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Tak
Integracje e-commerce
- Usunięcie pola „język” z okna konfiguracji integracji e-commerce
Dla poprawnego działania integracji ze sklepem internetowym usunięte zostanie pole język w oknie konfiguracji integracji. Pole to różni się formatem w FCC i w platformach e-commerce, dlatego nie będzie możliwości jego mapowania.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Panel administratora (konfiguracja)
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji e-commerce.