Wersja 2023-14

WebPhone 5.3.0


  1. WebPhone blokuje możliwość zalogowania gdy wymagana jest zmiana hasła

Po aktualizacji aplikacja WebPhone będzie blokowała możliwość zalogowania, gdy wymagana będzie zmiana hasła. Zmiana hasła odbywać się będzie w FCC. Po próbie zalogowania wyświetlony zostanie komunikat: Wymagana jest zmiana hasła. Skorzystaj z formularza zmiany hasła w panelu FCC dostępnym po próbie zalogowania.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Aplikacja WebPhone

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Tak


Integracje e-commerce


  1. Usunięcie pola „język” z okna konfiguracji integracji e-commerce

Dla poprawnego działania integracji ze sklepem internetowym usunięte zostanie pole język w oknie konfiguracji integracji. Pole to różni się formatem w FCC i w platformach e-commerce, dlatego nie będzie możliwości jego mapowania.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Panel administratora (konfiguracja)

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji e-commerce.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później