Wersja 2023-16

  1. Wygaszenie starej wersji chatu

W przeciągu najbliższego miesiąca wygaszona zostanie stara wersja chatu.

Po aktualizacji konieczne będzie skonfigurowanie nowej wersji chatu. W tym celu należy przejść do zakładki chat w edycji kampanii. W polu wariant wersji widgetu chat wybieramy nową wersję.

Po wybraniu nowej wersji należy się upewnić, czy konfiguracja widgetu jest poprawna. Zalecamy zwrócić uwagę na pola interfejs graficzny i wariant widgetu przed otwarciem, które nie były dostępne w starej wersji chatu, oraz na okno CSS w celu dostosowania stylu CSS.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Panel administratora w FCC

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Tak


  1. Pobieranie zgłoszeń z rekordu z wykorzystaniem EAPI

    Po aktualizacji możliwe będzie pobieranie za pomocą EAPI zgłoszeń powiązanych z rekordem. Zmiana dotyczy akcji desk-export-tickets. W strukturze filters dodane zostaną pola records_id oraz records_external_id, które przyjmować będą pojedynczy identyfikator. Parametry te nie będą mogły być podawane jednocześnie. Użycie jednego z nich wyklucza użycie drugiego. Po wprowadzeniu akcji z jednym ze wskazanych parametrów zwrócone zostaną szczegóły zgłoszeń, które powiązane są z rekordem o wskazanym identyfikatorze.

    Podanie nieistniejącego ID rekordu spowoduje zwrot pustej listy zgłoszeń.

    Filtr można łączyć z innymi parametrami.

    Na jaki obszar wpływa zmiana?

    Akcje EAPI

    Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

    Tak

    Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

    Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.


  1. Przypisywanie zgłoszeń do użytkowników z wykorzystaniem EAPI

Po aktualizacji możliwe będzie przypisywanie zgłoszeń do użytkowników za pomocą EAPI. Zmiana dotyczy akcji desk-add-tickets oraz desk-update-tickets. W obu akcjach dodane zostanie opcjonalne pole agents_id. Pole to będzie przyjmować tylko jeden identyfikator agenta. Podanie identyfikatora spowoduje, że dodawane/aktualizowane zgłoszenie zostanie przypisane do wskazanego agenta. Jeżeli we wskazanym polu nie zostanie wprowadzona żadna wartość, zgłoszenie zostanie odpięte od agenta.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Akcje EAPI

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Tak

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później