Wersja 2023-16
- Wygaszenie starej wersji chatu
W przeciągu najbliższego miesiąca wygaszona zostanie stara wersja chatu.
Po aktualizacji konieczne będzie skonfigurowanie nowej wersji chatu. W tym celu należy przejść do zakładki chat w edycji kampanii. W polu wariant wersji widgetu chat wybieramy nową wersję.
Po wybraniu nowej wersji należy się upewnić, czy konfiguracja widgetu jest poprawna. Zalecamy zwrócić uwagę na pola interfejs graficzny i wariant widgetu przed otwarciem, które nie były dostępne w starej wersji chatu, oraz na okno CSS w celu dostosowania stylu CSS.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Panel administratora w FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Tak
Pobieranie zgłoszeń z rekordu z wykorzystaniem EAPI
Po aktualizacji możliwe będzie pobieranie za pomocą EAPI zgłoszeń powiązanych z rekordem. Zmiana dotyczy akcji desk-export-tickets. W strukturze filters dodane zostaną pola records_id oraz records_external_id, które przyjmować będą pojedynczy identyfikator. Parametry te nie będą mogły być podawane jednocześnie. Użycie jednego z nich wyklucza użycie drugiego. Po wprowadzeniu akcji z jednym ze wskazanych parametrów zwrócone zostaną szczegóły zgłoszeń, które powiązane są z rekordem o wskazanym identyfikatorze.
Podanie nieistniejącego ID rekordu spowoduje zwrot pustej listy zgłoszeń.
Filtr można łączyć z innymi parametrami.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Akcje EAPI
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Tak
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.
- Przypisywanie zgłoszeń do użytkowników z wykorzystaniem EAPI
Po aktualizacji możliwe będzie przypisywanie zgłoszeń do użytkowników za pomocą EAPI. Zmiana dotyczy akcji desk-add-tickets oraz desk-update-tickets. W obu akcjach dodane zostanie opcjonalne pole agents_id. Pole to będzie przyjmować tylko jeden identyfikator agenta. Podanie identyfikatora spowoduje, że dodawane/aktualizowane zgłoszenie zostanie przypisane do wskazanego agenta. Jeżeli we wskazanym polu nie zostanie wprowadzona żadna wartość, zgłoszenie zostanie odpięte od agenta.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Akcje EAPI
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Tak
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.