Wersja 2023-17
- Wygaszenie starej wersji chatu
Przypominamy o zbliżającym się terminie wygaszenia starej wersji chatu. Klienci, którzy do tej pory z niej korzystali, proszeni są o dostosowanie konfiguracji widgetu.
Po wybraniu nowej wersji w oknie edycji kampanii w zakładce chat należy się upewnić, czy konfiguracja widgetu jest poprawna. Zalecamy zwrócić uwagę na pola interfejs graficzny i wariant widgetu przed otwarciem, które nie były dostępne w starej wersji chatu, oraz na okno CSS w celu dostosowania stylu CSS.
Klienci, którzy nie skonfigurują samodzielnie nowej wersji czatu, zostaną automatycznie zmigrowani w okresie 11.09-22.09.2023.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Panel administratora w FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Tak
- Unikalne nazwy parametrów zgłoszeń
Po aktualizacji nie będzie możliwości dodania w FCC kilku parametrów zgłoszeń z taką samą nazwą. Administrator będzie mógł dodać tylko jeden parametr z daną nazwą.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Panel administratora w FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Tak
- Uzupełnianie parametrów zgłoszeń przez EAPI
Po aktualizacji użytkownik będzie mógł uzupełniać i modyfikować parametry zgłoszeń, korzystając z akcji EAPI. Zmiana dotyczy akcji desk-add-tickets oraz desk-update-tickets. Dla obu przypadków dodana zostanie struktura tickets_parameters, w ramach której możliwe będzie podanie nazwy parametru do uzupełnienia oraz wartości, jaka ma być wprowadzona. Struktura ta będzie opcjonalna.
Wprowadzenie wartości niepasującej skutkować będzie zwróceniem błędu.
Podanie wartości null oznaczać będzie, że dane pole ma pozostać puste. Ma to szczególne znaczenie w akcji desk-update-tickets.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Akcje EAPI
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Tak
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.