Wersja 2023-23
1. Zakresy widoczności zgłoszeń
Po aktualizacji dostępny będzie nowy system nadawania uprawnień dla widoczności zgłoszeń.
Dotychczas uprawnienia dotyczące zgłoszeń definiowane były w edycji konta użytkownika. Parametry zostaną usunięte z tego obszaru, a uprawnienia dotyczące zgłoszeń będą definiowane z poziomu zakresów widoczności zgłoszeń (kampanie -> zgłoszenia ->zakresy widoczności zgłoszeń).
W platformie dostępnych będzie 8matryc ze zdefiniowanymi uprawnieniami.
W przypadku braku licencji użytkownik będzie mógł korzystać ze standardowych matryc bez możliwości ich edycji.
Użytkownik z wykupioną licencją będzie mógł edytować i usuwać istniejące matryce oraz dodawać nowe. W przypadku rezygnacji z licencji usunięte zostaną wszystkie utworzone przez użytkownika zakresy widoczności, a agentom przypisana zostanie matryca domyślna.
Matryce przypisywane będą do agenta z poziomu edycji kampanii (kampanie -> kampanie -> edytuj ->agenci i grupy).
Po aktualizacji użytkownicy będą korzystać z matrycy, która odpowiada obecnej konfiguracji.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania zgłoszeniowa (DESK)
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.
2. Dodanie informacji w historii zgłoszenia o zmianach parametrów zgłoszenia
Po aktualizacji w historii zgłoszenia uwzględniana będzie informacja o zmianach parametrów, tj. kto dokonał zmiany, kiedy zmiana została wprowadzona, w którym parametrze oraz jaka wartość została ustawiona.
Informacje o parametrach zgłoszeń dostępne też będą w Bazie Raportowej.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania zgłoszeniowa (DESK) oraz Baza Raportowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej oraz Bazy Raportowej.
3. Pobieranie parametrów zgłoszeń przez EAPI
Po aktualizacji możliwe będzie pobieranie informacji o parametrach zgłoszeń przez EAPI. Rozbudowa dotyczy akcji desk-export-tickets.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
EAPI
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.