Wersja 2023-23

1.      Zakresy widoczności zgłoszeń

Po aktualizacji dostępny będzie nowy system nadawania uprawnień dla widoczności zgłoszeń.

Dotychczas uprawnienia dotyczące zgłoszeń definiowane były w edycji konta użytkownika. Parametry zostaną usunięte z tego obszaru, a uprawnienia dotyczące zgłoszeń będą definiowane z poziomu zakresów widoczności zgłoszeń (kampanie -> zgłoszenia ->zakresy widoczności zgłoszeń).

W platformie dostępnych będzie 8matryc ze zdefiniowanymi uprawnieniami.

W przypadku braku licencji użytkownik będzie mógł korzystać ze standardowych matryc bez możliwości ich edycji.

Użytkownik z wykupioną licencją będzie mógł edytować i usuwać istniejące matryce oraz dodawać nowe. W przypadku rezygnacji z licencji usunięte zostaną wszystkie utworzone przez użytkownika zakresy widoczności, a agentom przypisana zostanie matryca domyślna.

Matryce przypisywane będą do agenta z poziomu edycji kampanii (kampanie -> kampanie -> edytuj ->agenci i grupy).

Po aktualizacji użytkownicy będą korzystać z matrycy, która odpowiada obecnej konfiguracji.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Kampania zgłoszeniowa (DESK)

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.


2.      Dodanie informacji w historii zgłoszenia o zmianach parametrów zgłoszenia

Po aktualizacji w historii zgłoszenia uwzględniana będzie informacja o zmianach parametrów, tj. kto dokonał zmiany, kiedy zmiana została wprowadzona, w którym parametrze oraz jaka wartość została ustawiona.

Informacje o parametrach zgłoszeń dostępne też będą w Bazie Raportowej.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Kampania zgłoszeniowa (DESK) oraz Baza Raportowa

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej oraz Bazy Raportowej.



3.      Pobieranie parametrów zgłoszeń przez EAPI

Po aktualizacji możliwe będzie pobieranie informacji o parametrach zgłoszeń przez EAPI. Rozbudowa dotyczy akcji desk-export-tickets.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

EAPI

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później