Wersja 2024-01

1.       Scalanie rekordów (miniCRM)

Po aktualizacji w ramach scalania dwóch rekordów w tej samej kampanii (zarówno pojedynczo, jak i w operacjach masowych) zachowane zostaną wartości z pól decyzyjnych skryptów, informacje o połączeniach rekordów z awizo w integracji Softvig oraz informacje o zamówieniach przypisanych do rekordów scalanych.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

miniCRM

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z miniCRM.


2.       Automatyczne odświeżanie listy zgłoszeń

Po aktualizacji lista zgłoszeń będzie automatycznie odświeżana, dzięki czemu wszyscy użytkownicy będą mieć aktualne informacje o zgłoszeniach. Każdy użytkownik będzie mógł zdefiniować czas odświeżania listy zgłoszeń, tj. odświeżanie co 5, 15, 30 lub 60 minut. Ustawienia będą zapisywane na koncie użytkownika. Użytkownik będzie mieć dostęp do podglądu czasu do następnego odświeżenia listy zgłoszeń.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Kampania zgłoszeniowa (DESK)

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.


3.       Wallboard

Wraz z aktualizacją wprowadzone zostaną poniższe zmiany w Wallboardzie.

· Możliwe będzie sortowanie agentów po statusie lub nazwisku.

· Możliwe będzie wyświetlanie tylko zalogowanych użytkowników bez konieczności zmian w konfiguracji Wallboardu.

· Możliwe będzie dodanie statystyki ogólnej (grupa agenci -> ilość dostępnych), która pokazywać będzie wszystkich użytkowników mających gotowość (nie tylko w kampanii). Liczeni będą wszyscy użytkownicy, którzy mają dowolną aktywność z wyjątkiem niezalogowany.

· Możliwe będzie sortowanie Wallboardu po wybranej kolumnie. Dodane zostanie pole wyboru sortuj po. Konieczne będzie wskazanie kierunku sortowania, tj. rosnąco lub malejąco.

· Możliwe będzie skonfigurowanie Wallboardu(obszar agenci -> prezentuj dane tylko dla pracujących użytkowników)w taki sposób, by pokazywał jedynie użytkowników zalogowanych/pracujących (zalogowany oraz każda inna aktywność).

· Status zalogowany będzie wskazywał wszystkich agentów w kampanii, którzy mają status inny niż offline.

· Możliwe będzie dodanie w statystykach szczegółowych parametru wskazującego czas przebywania agenta w danym statusie od jego ostatniej zmiany. Dotychczas statystyka ta wskazywała, ile trwała aktualna aktywność agenta (suma czasu). Po zmianie prezentować będzie czas liczony od momentu wyświetlenia danego statusu użytkownikowi. Zmiana dotyczy wszystkich statusów i aktywności mogących trwać równolegle, np. gotowy oraz dzwoni. Wallboard po 5 sekundach od zakończenia połączenia wskaże, że użytkownik jest w statusie gotowy od 5 sekund.

Każda zmiana sposobu wyświetlania wyzeruje licznik.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Wallboard

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z Wallboardu.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później